Τι σημαίνει Ας ξεκινήσουμε από την τεχνολογία TSI, που σημαίνει "Twincharged Stratified Injection" ή στα ελληνικά "Στρωματοποιημένη έκχυση βενζίνης με δύο υπερσυμπιεστές". Πρόκειται ουσιαστικά για τον FSI κινητήρα της VW με το μπλοκ των 1,4 λίτρων (ενισχυμένο από γκρι χυτοσίδηρο), ο οποίος -για την περίσταση- χρησιμοποιεί ένα μηχανικό υπερσυμπιεστή (Compresssor) τύπου Roots της Eaton και έναν κλασικό υπερτροφοδότη (turbo) της ΚΚΚ. Tι βελτιώσεις δέχτηκε Η στρωματοποιημένη έκχυση απευθείας στο θάλαμο καύσης γίνεται πλέον μέσω νέων μπεκ ψεκασμού με έξι στοιχεία. Η πίεση ψεκασμού, έτσι, αυξήθηκε στα 150 bar (περίπου όση και στους πετρελαιοκινητήρες), ενώ η συμπίεση του κινητήρα είναι υψηλή για υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα και αναλογεί στο 10:1. Πώς δουλεύει Οι δύο συμπιεστές είναι συνδεδεμένοι εν σειρά, ενώ η λειτουργία του ενός σταματά, όταν ξεκινήσει ο άλλος. Έτσι, ο κομπρέσσορας εξασφαλίζει άφθονη ροπή στις χαμηλές στροφές, ενώ μέσω ενός κλαπέτου που επενεργεί στις 2.500 σ.α.λ. διακόπτεται η παροχή εκείνου και αναλαμβάνει η τουρμπίνα μέχρι και τον κόφτη (7.000 σ.α.λ.). Στην πράξη Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να έχουμε ροπή της τάξης των 240 Nm από τις 1.750 έως τις 4.500 σ.α.λ., αισθητή ανεξαρτήτως επιλεγμένης σχέσης στο 6τάχυτο κιβώτιο. Το βασικότερο όλων όμως είναι ότι, η γραμμικότητα της απόδοσης των 170 ίππων είναι εντυπωσιακή σε όλο το φάσμα λειτουργίας του.
Η VW έδωσε το βάφτισμα του πυρός στην TSI τεχνολογία, πραγματοποιώντας εξαντλητικά τεστ αντοχής συνεχούς λειτουργίας, που αντιστοιχούν σε διάνυση απόστασης ίσης με 300.000χλμ.
To νέο μπεκ έκχυσης βενζίνης διαθέτει 6 στοιχεία εξαγωγής καυσίμου, αυξάνοντας την πίεση ψεκασμού στα 150 bar.