Πολύ καλή είναι η οδική συμπεριφορά του SX4 στην άσφαλτο.
Εάν ψάχνετε για ένα καθαρόαιμο hatchback αυτοκίνητο με αθλητικό χαρακτήρα, άνετους χώρους, συμπαγείς διαστάσεις και τετρακίνητο, τότε το SX4 της Suzuki είναι σίγουρα μια πολύενδιαφέρουσα πρόταση.
Το SX4 θα το χαρακτηρίζαμε ως ένα "ιδιαίτερο" αυτοκίνητο. Ταυτίζεται απόλυτα με τη νέα φιλοσοφία της εταιρείας, που θέλει τα αυτοκίνητά της να είναι δυναμικά, ευχάριστα και πρακτικά, συμπληρώνει το κενό ανάμεσα στα Swift και G. Vitara, χωρίς ουσιαστικά να αποτελεί τον αντικαταστάτη του Liana! Μπερδευτήκατε λιγάκι με το ποιόν του SX4;Σίγουρα ναι, αν και όπως θα διαπιστώσετε παρακάτω, τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Στο "ψητό" Οι τιμές του νέου SX4 δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα από την ελληνική αντιπροσωπεία της Suzuki αλλά σύμφωνα με πληροφορίες η βασική έκδοση θα τιμάται μεταξύ 17.500 - 18.000 ευρώ. Θα πάρετε όμως μια πρώτη γεύση από το επίπεδο εξοπλισμού του νέου ιαπωνικού SUV. Δυο λοιπόν είναι τα εξοπλιστικά πακέτα, με τα οποία θα διατίθεται το νέο SX4. Η βασική έκδοση GL περιλαμβάνει μεταξύ άλλων στάνταρ τον αερόσακο οδηγού - συνοδηγού, το air - condition, τα ηλ. παράθυρα εμπρός και το ηχοσύστημα, ενώ η αμέσως επόμενη, η GLX, διαθέτει ό,τι και η GL, αλλά επιπλέον εφοδιάζεται με αερόσακους πλευρικούς και οροφής, αυτόματο κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί και αρκετές ηλεκτρικές ευκολίες. Η πιο πλούσια έκδοση GLX δεν αναμένεται να ξεπεράσει το «φράγμα» των 19.000 ευρώ . Το SX4 "αντιπροσωπεύει" στην ουσία ένα φιλόδοξο πλάνο της Suzuki, το οποίο ξεκίνησε πριν από μερικά χρόνια και προέβλεπε την κατασκευή ενός αυτοκινήτου, μικρού σε διαστάσεις, με άνετους χώρους, αυξημένη απόσταση από το έδαφος… και φυσικά τετρακίνητου. Με πιο απλά λόγια; Ένα προσιτό, ελευθέρου χρόνου όχημα, "γενικών καθηκόντων", για όλους εκείνους που θέλουν ένα συνδυασμό χαρακτηριστικών από το αυτοκίνητό τους, δίχως όμως να δαπανήσουν μια περιουσία για την απόκτησή του. Μας άρεσε Το σύστημα τετρακίνησης, οι άνετοι χώροι, η οδική συμπεριφορά, ο πολυσύνθετος "χαρακτήρας" του αυτοκινήτου. Δεν μας άρεσε Ο υψηλός θόρυβος από τον κινητήρα, η αίσθηση του επιλογέα ταχυτήτων, οι μικροατέλειες στο φινίρισμα, τα "νεκρά" σημεία ορατότητας (λόγω της κολώνας του παρμπρίζ). Μακάρι… να είχε μεγαλύτερες διαδρομές η ανάρτηση, ούτως ώστε να φανέρωνε το "κρυμμένο" off - road χαρακτήρα του οχήματος