Πολύ καλή είναι η οδικήσυμπεριφορά του SX4 στην άσφαλτο. Σε εκτός δρόμου βέβαια διαδρομές δεν έχει τις ίδιες δυνατότητες με άλλα, πιο καθαρόαιμα 4χ4.
Με αρκετά σταθερό πάτημα στο δρόμο, με προβλέψιμες αντιδράσεις, αλλά και μικρές κλίσεις στις στροφές, χάρη στη "σφιχτή" ρύθμιση της ανάρτησης, το νέο ελευθέρου χρόνου όχημα της Suzuki, το SX4, θα ικανοποιήσει τον οδηγό του σε ό,τι αφορά στα ασφάλτινα χαρακτηριστικά του. Σε "ανοιχτό" δρόμο και με αρκετά χιλιόμετρα στο κοντέρ, το όχημα δείχνει να μην "καταλαβαίνει" από πλευρικούς ανέμους, εμπνέοντας ασφάλεια στο πλήρωμα. Μοναδικό ίσως πρόβλημα, οι αρκετοί αεροδυναμικοί θόρυβοι, κυρίως από τους καθρέφτες και από τις ράγες της οροφής, οι οποίοι γίνονται αισθητοί και στην καμπίνα. Τέλος, ο κινητήρας των 1,6 λτ., αν και εμφανίζει ικανοποιητικό τράβηγμα, φαίνεται από τα πρώτα μέτρα, πως του χρειάζονταν μερικά… αλογάκια ακόμα για να κάνει καλά τη δουλειά του. Tετρακίνηση Το νέο SX4 είναι υπό κανονικές συνθήκες προσθιοκίνητο. Ανάμεσα όμως σε οδηγό και συνοδηγό υπάρχει ένας διακόπτης 3 σταδίων. Στο 1ο στάδιο, 2WD, μεταφέρεται όλη η ροπή στους εμπρός τροχούς. Στο 2ο στάδιο, AUTO, η ροπή κατανέμεται σε όλους τους τροχούς, ανάλογα όμως με τις συνθήκες πρόσφυσης, ενώ στο 3ο στάδιο, LOCK, το σύστημα "κλειδώνει", μεταφέροντας τη ροπή ισόποσα στους 2 άξονες, σε ποσοστό 50%-50%, μέχρι όμως τα 60 χλμ./ώρα.
Στην off - road πίστα Το SX4 δεν τα πήγε και άσχημα στις δοκιμασίες που το υποβάλλαμε στη σκληροτράχηλη πίστα δοκιμών μας 4x4. Με μέτρο πάντα, το ιαπωνικό SUV θα κινηθεί και σε δύσβατα μέρη, αλλά μέχρι εκεί. Το αυτοκίνητο, όπως προαναφέραμε, δεν είναι off - road και αυτό φαίνεται άλλωστε από τις μικρές διαδρομές της ανάρτησης, το περιορισμένο ύψος του αμαξώματος από το έδαφος (στη δοκιμασία της υπερπήδησης εμποδίου "βρίσκει" στον καταλύτη) και τους μεγάλους σχετικά προβόλους. Πάντως, η τετρακίνηση δουλεύει καλά, με μοναδικό σημείο μομφής τον ευπαθή -έπειτα από έντονη χρήση- συμπλέκτη.
Η περιορισμένη απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος και η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης με τις μικρές διαδρομές υπενθυμίζουν στον οδηγό, ότι το SX4 δεν είναι off - road όχημα! Παρ' όλα αυτά, το ιαπωνικό hatchback δε θα ξεχάσει τις SUV καταβολές του και, όταν του δοθεί η ευκαιρία ή καλύτερα εάν βρεθεί σε πατημένο χωματάκι, θα αποζημιώσει τον κάτοχό του, αφού αποδεικνύεται ιδιαίτερα διασκεδαστικό και ασφαλές.