ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/5/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/5/2006
TEST
Volkswagen Eos 2,0 FSI
Στην Ελλάδα αναμένεται τέλη Μαΐου ή αρχές Ιουνίου
Ένα μικρομεσαίο ανοιχτό αυτοκίνητο με υψηλή τεχνολογία και καινοτομία όσον αφορά στην εφαρμογή της σκληρής αναδιπλούμενης οροφής, καλά επίπεδα χώρων για επιβάτες και αποσκευές, οδική συμπεριφορά αλά Golf και ποιότητα VW συμπληρώνουν ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα του είδους, που μπορείς να αποκτήσεις.
Καλώς τηνε… κι ας άργησε!
Tα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες σήμερα κινούνται με μια κοινή πλεύση: Νέα προϊόντα, που να μπορούν να ικανοποιούν διαφορετικές ανάγκες των -απαιτητικών πλέον- καταναλωτών και παρουσία σε όσο το δυνατόν περισσότερες κατηγορίες, με το μικρότερο κόστος ανάπτυξης. Μία από τις πλέον ανερχόμενες κατηγορίες αυτοκινήτων στην Ευρώπη είναι αυτή των κάμπριο αυτοκινήτων και δη, αυτών με σκληρή αναδιπλούμενη οροφή (CC). Σε αντίθεση με τα αμιγώς κουπέ οχήματα, τα οποία χάνουν συνεχώς μερίδιο, τα cabrio/roadster διπλασίασαν το μερίδιό τους στο 3,1%, μέσα σε διάστημα μόλις 7 ετών (από το 1997 έως το 2004). Μία εταιρεία-ηγέτης στην ευρωπαϊκή αγορά, όπως η VW, δε θα μπορούσε να μείνει "έξω από το χορό" (κατά τη γνώμη μας ήδη καθυστέρησε αρκετά) -ειδικά σε μία κατηγορία με υψηλά περιθώρια κέρδους ανά αυτοκίνητο- και το αποτέλεσμα είναι η δημιουργία του Εοs. Mε υλικά όπως το πλαίσιο και τα μηχανικά μέρη του Golf, τη συνήθη προσοχή που δίνει η VW σε θέματα ποιότητας και ασφάλειας, μία καινοτόμο σκληρή οροφή, με ανεξάρτητα ανοιγόμενη γυάλινη ηλιοροφή και τιμή, που κρίνεται λογική για την κατηγορία, η συνταγή κρίνεται ήδη επιτυχημένη και ικανή να αντιμετωπίσει όχι μόνο τον υπάρχοντα ανταγωνισμό (βλέπε Megane CC και 307 CC), αλλά και το -σκληρότερο ίσως- γερμανικό ανταγωνισμό που έρχεται (Focus CC και Astra CC).
Μας άρεσε
Η ποιότητα κατασκευής, η ακαμψία, η οδική συμπεριφορά, η αίσθηση του κάμπριο, οι χώροι για επιβάτες και αποσκευές, η ηλιοροφή και η διαδικασία αναδίπλωσης της οροφής.
Δε μας άρεσε
Ο αεροδυναμικός θόρυβος σε υψηλές ταχύτητες κλειστό, η τιμή αγοράς και ο στροβιλισμός του αέρα στο εσωτερικό (όταν είναι ανοιχτό).
Κινητήρας -Επιδόσεις
Ο δίλιτρος FSI κινητήρας των 150 ονομαστικών ίππων κινεί σε ικανοποιητικούς ρυθμούς το βαρύ αμάξωμα των 1.528 κιλών. Η ελαστικότητα και η γραμμική απόδοση της ισχύος είναι τα κυρίαρχα χαρακτηριστικά του, κάτι στο οποίο συμβάλλει και το 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με την πυκνή διάταξη. Η κατανάλωσή του είναι καλή, απαιτώντας 8,6 λτ. για κάθε 100 χλμ. απόστασης.
Παθητική ασφάλεια
Οι δομικές ενισχύσεις προς όφελος της ακαμψίας έχουν θετικό αντίκτυπο και στον τομέα της παθητικής ασφάλειας. Το δοκιμασμένο λοιπόν πλαίσιο του Golf (πέντε αστέρια από το Euro NCAP) μπορεί να μην έχει οροφή, έχει όμως αυτές τις ενισχύσεις και πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού παθητικής ασφάλειας, ώστε να προστατέψει τους επιβάτες του. Τα ρολ-μπαρ, που βρίσκονται πίσω από τα προσκέφαλα εκτινάσσονται σε περίπτωση ανατροπής σε χιλιοστά του δευτερολέπτου προστατεύοντας τους επιβάτες.

 
 Volkswagen Eos 2,0 FSI
Eρωταπαντήσεις…
Εσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Συμπέρασμα