Μπήκαμε στον πειρασμό να υποθέσουμε, πώς θα μπορούσαν να έχουν σκεφθεί ο επικεφαλής της VW, Mπερντ Πισετσρίντερ, και οι υπόλοιποι ιθύνοντες της εταιρείας, πριν την ανάπτυξη του Eos.
Ερώτηση: Το όνομά του; Απάντηση: Καταρχάς, η περίπτωση του ονόματος "Golf CC" απορρίπτεται, καθώς πρόκειται για ένα διαφορετικό αυτοκίνητο. Ως πρωτότυπο που θα το παρουσιάσουμε, θα έχει το όνομα "Conept C", με το "C" να υποδηλώνει την κατηγορία (δηλαδή μικρομεσαίο). Αν τα vibes είναι θετικά από το κοινό της έκθεσης της Γενεύης (που τελικά ήταν το 2004), τότε το όνομα του νέου μας ανοιχτού αυτοκινήτου θα μπορούσε να προέρχεται από την αστείρευτη και πλούσια ελληνική μυθολογία… Έτσι κι αλλιώς, την αρχή την κάναμε με το Phaeton! Υπάρχει μία θεά με το όνομα "Ηώς" (Εοs). Είναι η θεά της Αυγής (και της πρωινής δροσιάς), κόρη του Υπερίωνα, αδελφή του Ήλιου και σύζυγος του Αιόλου. Ήλιος, αέρας, ομορφιά και δροσιά της αυγής… Τι καλύτερο για να περιγράψεις τα συναισθήματα που σε κυριεύουν, οδηγώντας ένα ανοικτό αυτοκίνητο; ΤΕΛΕΙΟ! Ερώτηση: Πάνω σε ποιο δάπεδο θα χτιστεί το νέο Concept; Απάντηση: Ως μικρομεσαίο, το δάπεδο του Golf φαντάζει ως η ιδανική επιλογή, ωστόσο αν θέλουμε καλά επίπεδα χώρων, θα πρέπει να αυξήσουμε ελαφρώς τα μετατρόχια εμπρός και πίσω, φτάνοντάς τα στα επίπεδα του Passat. Αυτό βέβαια, αν θέλουμε να ακολουθήσουμε τον ανταγωνισμό (Megane CC, 307 CC, Astra Twin Top και Focus CC) και το εφοδιάσουμε με σκληρή αναδιπλούμενη οροφή, ξεφεύγοντας από την όχι πλέον δημοφιλή επιλογή της υφασμάτινης οροφής. Ερώτηση: Τώρα που είπαμε οροφή… Τι οροφή θα χρησιμοποιήσουμε; Από τη θεωρία: Η υφασμάτινη οροφή έχει σαφέστατα χαμηλότερο κόστος εξέλιξης και παραγωγής, ωστόσο η σκληρή αναδιπλούμενη οροφή που χρησιμοποιείται από τον ανταγωνισμό είναι μονόδρομος και για εμάς. ¶λλωστε προσδίδει στο αυτοκίνητο και κουπέ χαρακτήρα, γεγονός που εκτιμάται δεόντως, σύμφωνα με τα μερίδια πωλήσεων που εκείνα αποσπούν. Στην πράξη: Το όλο εγχείρημα ανατέθηκε στην OASys (παρακλάδι της Webasto, που σημαίνει "Open Air Systems"), που κατασκευάζει την οροφή του Volvo C70, του Mini Cabrio και του εν αναμονή Focus CC κ.α., ενώ για πρώτη φορά λανσάρεται και ηλεκτρική ηλιοροφή σε αυτοκίνητο κάμπριο. Η γυάλινη δε ανακλινούμενη οροφή CSC αναδιπλώνεται με τη βοήθεια ηλεκτροϋδραυλικού μηχανισμού μέσα σε 25 δλ., ενώ αποτελείται από 5 μέρη, τα οποία σε μορφή σάντουιτς εισχωρούν στο χώρο αποσκευών. Ερώτηση: Σχεδιαστικά θα το διαφοροποιήσουμε ή όχι; Aπάντηση: Kατ' αρχήν, στο εμπρόσθιο μέρος θέλουμε να υπάρχει μία ταύτιση με τα υπόλοιπα μοντέλα μας και γι' αυτό θα συνδυάσουμε τα δυναμικά φωτιστικά σώματα του Polo με τη μάσκα του Passat.Έτσι, το κουπέ ύφος της κατασκευής θα αποκτήσει το επιθυμητό σπορ προφίλ, ενώ και στο πίσω μέρος, με τον επιπλέον όγκο, όπου θα χρησιμοποιείται για την αποθήκευση της σκληρής αναδιπλούμενης οροφής, θα χρησιμοποιήσουμε τα φωτιστικά σώματα του σεντάν Jetta. Ερώτηση: Ωραία! Και τι μηχανικά σύνολα θα επιλέξουμε; Απάντηση: Λόγω της δομικής ενίσχυσης που θα δεχθεί το αυτοκίνητο, με συνέπεια το αυξημένο βάρος του, αλλά και λόγω του χαρακτήρα του, η γκάμα του θα ξεκινά από τα 1,6 λίτρα (FSI) με τους 115 ίππους και όχι από τα 1,4 λίτρα. Η γκάμα θα περιλαμβάνει όλα τα υπόλοιπα κινητήρια σύνολα του Golf (150, 200 και 250 ίπποι), ενώ τετρακίνητη έκδοση 4motion δε θα υπάρξει, θυσιαζόμενη ίσως στο βωμό της ακαμψίας, με δεδομένο ότι, σε όλα τα μέρη στα οποία θα μπορούσε να βρίσκεται το σύστημα Haldex δεύτερης γενιάς, έχουν γίνει ενισχύσεις.