ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  30/5/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/5/2006
TEST
Daihatsu Copen 1,3
(C) open your mind!
Το μικρό Daihatsu Copen είναι ένα καθαρόαιμο ρόουντστερ, με απόλυτο χαρακτήρα στο δρόμο και συμπεριφορά που θυμίζει καρτ!
Τι κι αν είναι πιο μικρό, ακόμα και από… Cuore, τι κι αν χωράίσα-ίσα δύο ενήλικες επιβάτες, το Daihatsu Copen είναι ένα καθαρόαιμο ρόουντστερ, έτοιμο να προσφέρει στον οδηγό του στιγμές ξεχωριστής ευχαρίστησης.
Προτού ξεκινήσουμε την αναφορά μας στο Copen, θα πρέπει να διαχωρίσουμε κάτι: Το μικρό Daihatsu δεν είναι ένα συνηθισμένο αυτοκίνητο.Στην ουσία αποτελεί μια απτή απόδειξη του τι μπορεί να καταφέρει η ιαπωνική φίρμα, σε μια κατηγορία (ρόουντστερ) η οποία, από τη γέννησή της, "φιλοξένησε" εκπρόσωπους εν γένει ξεχωριστούς. Φυσικά, κανείς δεν μπορεί να παραβλέψει τα μειονεκτήματα του μικρού Daihatsu (ποιότητα εσωτερικού, στρεβλώσεις αμαξώματος, υψηλή τιμή αγοράς). Γεγονός όμως είναι, ότι τρεις κύριοι τομείς καθιστούν το Copen πιο ξεχωριστό από τα περισσότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν δίπλα σας:
Α. Δεν είναι ένα συνηθισμένοαυτοκίνητο
Πέρα από την εμφάνιση και τις διαστάσεις του, η μοναδικότητα του Copen διαφαίνεται τόσο από το γεγονός ότι είναι 100% χειροποίητο, όσο και από την υψηλή τιμή αγοράς του: 19.890 ευρώ κοστίζει το μικρό Daihatsu στη χώρα μας, με εξοπλισμό που περιλαμβάνει air condition, ABS, 2 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέφτες, ζάντες αλουμινίου και πίσω αεροτομή. Η έκδοση της δοκιμής μας, με το sport τιμόνι της Momo και τα δερμάτινα καθίσματα, κοστίζει επιπλέον 2.600 ευρώ, ανεβάζοντας την τιμή του αυτοκινήτου σε ακόμα πιο δυσθεώρητα επίπεδα (22.490 ευρώ).
Β. Έχει λιλιπούτειες διαστάσεις
Η κατηγορία των ρόουντστερ ουδέποτε διακρινόταν για τα μεγάλα σχήματα των εκπροσώπων της, στην περίπτωση όμως του Copen, τα πράγματα προχωρούν ένα βήμα παραπέρα: Με μήκος 3,44 μ., μεταξόνιο 2,225 μ. πλάτος 1,47 μ. και ύψος 1,245 μ., το ιαπωνικό ρόουντστερ κερδίζει επάξια τον τίτλο του μικρότερου μοντέλου στην κατηγορία του. Σε αυτό βέβαια προσθέστε και τα μόλις 105 χλστ. απόστασης από το έδαφος, για να καταλάβετε την αίσθηση που αποκομίζουν οδηγός και συνοδηγός στο εσωτερικό του Copen.
Γ. Τραβάει τα βλέμματα σαν μαγνήτης
Λίγο οι μικρές διαστάσεις του αμαξώματος, λίγο οι πολλές καμπύλες γραμμές, λίγο η κεντρικά τοποθετημένη διπλή απόληξη της εξάτμισης, δημιουργούν ένα σύνολο, το οποίο καταφέρνει να μην περνά απαρατήρητο από πουθενά. Τα βλέμματα θαυμασμού και απορίας, τα χαμόγελα και η έκπληξη των περαστικών και των διπλανών οδηγών θεωρούνται δεδομένα, ενώ, ειδικά στο αντίθετο φύλο, το Copen σημείωσε πολλές επιτυχίες, χαροποιώντας τον εκάστοτε οδηγό του.
ΣΥΝ & ΠΛΗΝ
(+): Ιδιαίτερη εμφάνιση.Σπορτίφ οδική συμπεριφορά.Κλιμάκωση κιβωτίου.
(-): Υψηλή τιμή αγοράς.Ποιότητα εσωτερικού.¶νεση.Αίσθηση φρένων.
Οροφή
Η σκληρή οροφή της Webasto χρειάζεται μόλις 19 δευτερόλεπτα για να κρυφτεί στο πίσω μέρος του Copen. Ο οδηγός, το μόνο που πρέπει να κάνει είναι, να τραβήξει χειρόφρενο, να απασφαλίσει τα δύο άγκιστρα και να πατήσει το κουμπί στην κεντρική κονσόλα.

 
 Daihatsu Copen 1,3
Κινητήρας
Εσωτερικό
Στο δρόμο