Στο εσωτερικό του Copen η εικόνα είναι γνώριμη, αφού το ταμπλό και η κονσόλα του αυτοκινήτου προέρχονται από το Mazda MX-5 προηγούμενης γενιάς (1998). Λόγω λοιπόν της ηλικίας του, το αισθητικό αποτέλεσμα δε συμβαδίζει με τα πρότυπα της σύγχρονης εποχής, ενώ και από πλευράς εργονομίας, υπολείπεται σημαντικά. Δε λείπουν πάντως κάποιες σπορτίφ πινελιές, που "σπάνε" τη μονοτονία, όπως το χρώμιο σε λεβιέ ταχυτήτων και χειριστήρια κλιματισμού, το καταπληκτικό τριάκτινο τιμόνι της Momo και φυσικά τα κόκκινα, δερμάτινα καθίσματα του αυτοκινήτου της δοκιμής μας. Από πλευράς ποιότητας, τα πράγματα κυμαίνονται σε μέτρια επίπεδα, αφού τόσο τα σκληρά στην αφή πλαστικά, όσο και (κυρίως) οι τριγμοί σε διάφορα μέρη του εσωτερικού (ταμπλό, κάθισμα συνοδηγού, οροφή κλπ.) δεν περνούν απαρατήρητα.
Παρά τις μικρές διαστάσεις του αυτοκινήτου, με ανοιχτή ή κλειστή την οροφή, οδηγοί με ύψος έως και 1,85 μ. θα βολευτούν σχετικά καλά στο χαμηλά τοποθετημένο κάθισμα του Copen. Από κει και πάνω, η οροφή πρέπει να είναι συνεχώς ανοιχτή, αφού το διαθέσιμο εσωτερικό ύψος είναι περιορισμένο.