Τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, αλλά και πιο μικρής έκτασης αλλαγές επιτυγχάνουν εύκολα ένα φρεσκάρισμα στο look του XC90.
Οι μικρές αισθητικές επεμβάσεις αλλά και η προσθήκη ενός νέου εξακύλινδρου μοτέρ στα 3,2 λίτρα συνθέτουν την εικόνα του ανανεωμένου Volvo XC90.
Μικρές αλλαγές Στο απόλυτα λογικό χρονικό σημείο των τριών ετών μετά το λανσάρισμα του μοντέλου, η Volvo κάνει το πρώτο facelift στο XC90. Εξωτερικά, οι αλλαγές είναι μικρές αλλά αρκετά αισθητές, περιλαμβάνοντας νέα φωτιστικά σώματα, νέα γρίλια στο εμπρός μέρος, ανασχεδιασμένα καλύμματα στα πίσω φωτιστικά σώματα, αλλά και νέους εξωτερικούς καθρέφτες, με ενσωματωμένο το δείκτη πορείας. Συνολικά και μέσω και άλλων λεπτομερειών, όπως της αύξηση των τμημάτων -που είναι βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος- αλλά και των ανασχεδιασμένων προστατευτικών των τροχών κ.λ.π., οι άνθρωποι της Volvo πέτυχαν αυτό ακριβώς που ήταν ο στόχος: ένα ραφινάρισμα και φρεσκάρισμα της εμφάνισης. Στο εσωτερικό… οι αλλαγές έγκεινται κυρίως στην αύξηση των διαθέσιμων επιλογών και συνεπώς των συνδυασμών σε ό,τι αφορά σε χρώματα και υλικά στις διάφορες επενδύσεις. Η κεκλιμένη κεντρική κονσόλα, η πολυτέλεια και η πολύ καλή ποιότητα είναι και πάλι οι μεγάλοι πρωταγωνιστές. Με την ίδια λογική έχει αναβαθμιστεί και ο εξοπλισμός, καθώς διατίθενται πλέον ενεργά φώτα xenon, νέα ηχοσυστήματα και συστήματα ενημέρωσης του οδηγού (όπως η νέα κάμερα οπισθοπορείας κ.λ.π.). Το αυτοκίνητο διατίθεται άμεσα στην Ελλάδα εκτός από το 3,2 που θα έρθει το Σεπτέμβριο. Νέα εξακύλινδρη έκδοση Εύλογα, το μεγάλο ενδιαφέρον -στο πλαίσιο της παρουσίασης στη Σουηδία- συγκεντρώθηκε στο νέο εξακύλινδρο κινητήρα των 3,2 λίτρων, που θα εφοδιάζει το XC90 από το Σεπτέμβριο. Πρόκειται για εντελώς νέο μοτέρ, εξελιγμένο από την ίδια τη Volvo, που τοποθετείται σε σειρά και κατά τον εγκάρσιο άξονα, ένας προσανατολισμός που αγαπά η Volvo τόσο για λόγους παθητικής ασφάλειας, αλλά και γιατί έτσι επιτυγχάνεται κάτι ακόμη: μειώνονται οι ανάγκες ψύξης, διότι η μία πλευρά είναι πάντα κάπως πιο ψυχρή από την άλλη. Γενικά, το μοτέρ έδειξε να κινεί αξιοπρεπώς το βαρύ SUV, ενώ ικανοποιητική -αν και λίγο αργή- ήταν και η λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου έξι σχέσεων. Στο δρόμο το όχημα έδειξε τα γνωστά χαρακτηριστικά σταθερότητας και άνεσης, που ήδη γνωρίζαμε.
Τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, αλλά και πιο μικρής έκτασης αλλαγές, όπως η προσθήκη ενός χρωμιωμένου "φιλέτου" στην πέμπτη πόρτα, επιτυγχάνουν εύκολα ένα φρεσκάρισμα στο look του XC90.