ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τα Peugeot e-208 και e-308 έκαναν το 1-2 στο Ecotest 2024

(23/1/2025)
Τα Peugeot e-208 και e-308 έκαναν το 1-2 στο Ecotest 2024

To Ecotest της ADAC αξιολογεί σε πραγματικές συνθήκες κατανάλωση και ρύπους.
Γαλλική πρωτιά για τα e-208 και e-308.
Πρώτο SUV και 6ο συνολικά στην κατάταξη ήταν το e-2008.
Με 8 χρόνια εγγύηση τα ηλεκτρικά της Peugeot.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

To Ecotest της ADAC αξιολογεί τους ρύπους

Την πρώτη και τη δεύτερη θέση ανάμεσα σε 84 αυτοκίνητα κατέκτησαν τα αμιγώς ηλεκτρικά Peugeot e-208 και e-308, αντίστοιχα, στο Ecotest 2024 της ADAC, της γερμανικής ένωσης αυτοκινήτων, τη μεγαλύτερη στην Ευρώπη.

Το Ecotest, εδώ και αρκετά χρόνια που βρίσκεται σε ισχύ, μετρά σε πραγματικές συνθήκες κυκλοφορίας την αποδοτικότητα σε κατανάλωση των μοντέλων, που διατίθενται στην ευρωπαϊκή αγορά. Αξιολογώντας τους ρύπους και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2), η ADAC σημειώνει πως δεν βλέπει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ως αυτοκίνητα μηδενικών εκπομπών ρύπων, αλλά λαμβάνει υπόψη τα επίπεδα CO2 και ρύπων που προκύπτουν κατά την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.

1-2 για το γαλλικό δίδυμο

Όπως λοιπόν αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Peugeot, στο  Ecotest 2024 τα e-208 και e-308 των 156 ίππων, έκαναν το 1-2, ως τα λιγότερο ρυπογόνα αυτοκίνητα με το πρώτο να καταγράφει μόνο 80 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο, ενώ το δεύτερο μετρήθηκε στα 82 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο.

Πρώτο SUV και 6ο συνολικά ήταν το e-2008

Η γαλλική φίρμα σημειώνει πως στο Ecotest 2024 συμμετείχε και το επίσης ηλεκτρικό e-2008. Το τελευταίο, εξοπλισμένο με τον ίδιο κινητήρα, κατατάσσεται πρώτο μεταξύ των SUV όλων των κατηγοριών συνδυαστικά και στην 6η θέση στο σύνολο, μεταξύ των 84 αυτοκινήτων. Η επίδοσή του ήταν 90 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο, λαμβάνοντας βαθμολογία πέντε αστέρων, όπως και τα e-208 και e-308.

Χαμηλή κατανάλωση και για τα τρία μοντέλα

Η Peugeot υπογραμμίζει πως τα τρία μοντέλα της έφτασαν σε αυτή τη διάκριση χάρη στο συνδυασμό κινητήρων, μπαταριών και αεροδυναμικής, όντας το αποτέλεσμα της σκληρής δουλειάς που γίνεται από τους μηχανικούς και τους σχεδιαστές της μάρκας σε όλα τα επίπεδα. Μιλώντας με αριθμούς, η γαλλική φίρμα υπογραμμίζει πως κατά τη διάρκεια του Ecotest 2024 η κατανάλωση για το e-208 μετρήθηκε στις 16 kWh/100 χλμ., για το e-308 στις 16,3 kWh/100 χλμ., ενώ για το e-2008 στις 17,9 kWh/100 χλμ.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
LEASING PICK UPS