Προβλέψιμο, άνετο και με αρκετά σπορτίφ γονίδια στο DNA του, το ιαπωνικό μικρομεσαίο όχημα.
Η Mazda προχώρησε σε ένα μικρό "φρεσκάρισμα" της σειράς 3, ούτως ώστε η γκάμα του μικρομεσαίου μοντέλου να παραμείνει ανταγωνιστική και μέσα στο πνεύμα της εποχής της.
Η σειρά 3 της Mazda, από το 2003 που παρουσιάστηκε -και αντικατέστησε ουσιαστικά τη σειρά 323- κατάφερε να κερδίσει το στοίχημα με τους καταναλωτές. Καθόλου άδικα θα λέγαμε εμείς αφού, όπως αποδείχτηκε, το Mazda 3 είναι μια από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις του segment C. Ξεπέρασε μάλιστα και τις προσδοκίες των ίδιων των υπευθύνων της εταιρείας. ¶λλωστε δεν είναι και μικρό πράγμα, μέσα σε τρία χρόνια, η παραγωγή του μοντέλου να ξεπεράσει τις 920.000 μονάδων (παγκοσμίως). Η ιαπωνική εταιρεία, θέλοντας να κάνει ακόμα πιο ανταγωνιστικό το προϊόν της και κατ' επέκτασιν να τονώσει το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού, βελτίωσε το αυτοκίνητο σε επιμέρους τομείς. Ας δούμε όμως αναλυτικά, τι νέο φέρνει το ανανεωμένο Mazda 3.
Τι αλλάζει εξωτερικά;
φωτό 1
Στο εμπρόσθιο τμήμα, ανασχεδιασμένη είναι η μάσκα του οχήματος (φωτό 1), ενώ πλέον, μεγαλύτερο είναι και το λογότυπο της εταιρείας (φωτό 2). Νέας σχεδίασης όμως είναι και οι ζάντες (φωτό3), με καθαρά πιο σπορ προσανατολισμό. Τέλος, στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα απέκτησαν λυχνίες LED, ακολουθώντας τις σύγχρονες επιταγές της "μόδας" (φωτό 4).