Ένα από τα δυνατά χαρτιά του Mazda 3 είναι αναμφισβήτητα η οδική του συμπεριφορά. Προβλέψιμο στις αντιδράσεις του, άνετο κατά την κίνησή του στο δρόμο και με αρκετά σπορτίφ γονίδια στο DNA του, το ιαπωνικό μικρομεσαίο όχημα αποτελούσε και συνεχίζει να αποτελεί μια από τις πιο ευχάριστες οδηγικά προτάσεις του segment. Υπήρχε όμως ένας τομέας, στον οποίο υστερούσε. Και αυτός δεν ήταν άλλος, από τον εξωτερικό θόρυβο που περνούσε στην καμπίνα. Στη νέα version και χάρη στα βελτιωμένα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν στην οροφή, στη μηχανή και στο πορτ μπαγκάζ, ο θόρυβος αυτός είναι σαφώς μειωμένος, αν και, κατά την άποψή μας, η ποιότητα κύλισης του οχήματος παρέμεινε σε μέτρια επίπεδα. Τέλος, ο συνδυασμός του νέου 6τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων με το 2,0 λτ. κινητήρα αποδεικνύεται ιδανικός, προσφέροντας σαφώς πιο σπορ αίσθηση στον οδηγό. Αναρτήσεις Η δομή των αναρτήσεων παραμένει η ίδια και στην ανανεωμένη έκδοση του Mazda 3. Η μοναδική διαφορά εντοπίζεται στα νέα αμορτισέρ και στη βελτιωμένη αντιστρεπτική. Αποτέλεσμα; Το Mazda 3 να διατηρεί -και να επαυξάνει ως ένα βαθμό- τα δυναμικά χαρακτηριστικά του στο δρόμο, δίχως, από την άλλη, να περιορίζει την προσφερόμενη προς τους επιβάτες άνεση.