Σε δρόμο με στροφές, το S-MAX κινείται με σιγουριά μπερλίνας και θα ικανοποιήσει τον οδηγό, που θα ζητήσει το κάτι παραπάνω από πλευράς αίσθησης.
Μπορεί η οδική συμπεριφορά να μην είναι εντελώς αψεγάδιαστη και άμεσα συγκρίσιμη με κάποιο σεντάν (παρά το ότι αυτό το μοντέλο αποτελεί ένα τεχνικό preview του επόμενου Mondeo), όμως η γενική αίσθηση που απολαμβάνει ο οδηγός είναι μακράν η καλύτερη για τέτοιου είδους όχημα. Δηλαδή, το τιμόνι έχει κορυφαία αίσθηση, ενώ και το πλαίσιο φαίνεται τόσο ομοιογενές, σαν να θέλει να μοιάσει σε κάποιο εκπρόσωπο της κλασικής μεσαίας κατηγορίας. Η δε ανάρτηση είναι αρκετά σφικτή, αλλά έτσι ρυθμισμένη, ώστε οι ανωμαλίες του δρόμου να φιλτράρονται περισσότερο από ικανοποιητικά. Αυτό δε σημαίνει ότι μιλάμε βέβαια για ένα εντελώς "flat ride", καθώς και κάποιες κλίσεις υπάρχουν και γενικά αντιλαμβάνεται κανείς, ότι το κέντρο βάρους είναι σχετικά υψηλό. Βασική αντίδραση, λοιπόν, είναι η ελαφρά υποστροφή σε κακής ποιότητας δρόμο, κάτι που ελέγχεται είτε με το τιμόνι, είτε και με το γκάζι. Τάση υπερστροφής που να εξελίσσεται ανησυχητικά δεν εντοπίστηκε. Το τιμόνι είναι αρκετά βαρύ, πληροφορεί με σαφήνεια τον οδηγό και γενικά το σύνολο σε καλεί να το πιέσεις και να ανταμειφθείς περισσότερο ίσως από όσο έχεις συνηθίσει από ένα MPV. Η απόδοση των φρένων είναι σχετικά καλή, αλλά η αίσθηση του… αρμόδιου πεντάλ δεν άρεσε.
Αυτό που ξεχωρίζει το S-MAX από τον ανταγωνισμό του είναι η αίσθηση του τιμονιού και η ομοιογένεια του συνόλου πλαίσιο - ανάρτηση. Ο όγκος του αμαξώματος είναι αισθητός αλλά δεν ενοχλεί, ενώ και η ορατότητα είναι πολύ καλή.