Διαβάστηκε από 39598αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/10/2006
Αναβάθμιση ουσίας
Βελτιωμένο αισθητά, σε σχέση με το παρελθόν, το νέο μικρό μοντέλο της Opel διαθέτει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και αντίστοιχα πολύ καλή -για τα δεδομένα της κατηγορίας- άνεση. Το πλαίσιο είναι γεροδεμένο και το γεγονός αυτό γίνεται αντιληπτό από τον οδηγό, από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα που διανύει με το αυτοκίνητο. Το αναβαθμισμένο σύστημα διεύθυνσης επιτέλους απέκτησε αίσθηση, προσφέροντας παράλληλα και καλή πληροφόρηση στον οδηγό. Βέβαια, εμφανίζει ακόμα κάποιες "ατέλειες", κυρίως όσον αφορά στη γρήγορη επαναφορά του. Ας περάσουμε, όμως, τώρα στην ανάρτηση.
Η δομή της και στη νέα γενιά παρέμεινε ίδια -με αυτή του προκατόχου- με αποτέλεσμα στην πράξη να προσφέρει πολύ καλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες -κυρίως λόγω της πιο στιβαρής κατασκευής του αμαξώματος. Σε έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος όμως αποδεικνύεται, πως δεν αντιδρά και με τον πλέον ομαλό τρόπο, αφού ο πίσω άξονας δεν εμφανίζει και τις πιο "ήπιες" αντιδράσεις. Σε γενικές γραμμές και επιχειρώντας ένα σύντομο "ρεζουμέ", θα λέγαμε ότι ο οδηγός του νέου Corsa "συμμετέχει" ενεργά στην οδήγηση του οχήματος, το αμάξωμα δείχνει πως μπορεί να ακολουθήσει τις διαθέσεις του, αλλά ο κινητήρας και πολύ περισσότερο το κιβώτιο ταχυτήτων δε στέκονται στο ύψος των περιστάσεων…
Παρά την έλλειψη ηλεκτρονικών βοηθημάτων (το ESP είναι προαιρετικό), το νέο Corsa αποδεικνύεται ιδιαίτερα φιλικό και προβλέψιμο, ακόμα και όταν ο οδηγός του επιλέξει να κινηθεί στο όριο.