Διαβάστηκε από 13718αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:7/11/2006
Το νέο A6 allroad quattro εφοδιάζεται με 4 κινητήρες, 2 βενζίνης και 2 πετρελαίου. Βέβαια, το ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά επικεντρώνεται στα μηχανικά σύνολα της βενζίνης. Αμφότερα είναι τεχνολογίας FSI, 3,2 λτ. V6 και 4,2 λτ. V8 και, δίχως υπερβολή, αποτελούν το ιδανικό "ταίρι" του οχήματος, αφού προσφέρουν πολύ καλές επιδόσεις και εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία. Όσον αφορά τώρα στο μηχανικό σύνολο των 3,2 λτ., που είχαμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας, συνεργάζεται ικανοποιητικά με το αυτόματο κιβώτιο των 6 σχέσεων, εξασφαλίζοντας πολύ καλές επιδόσεις στο βαρύ αμάξωμα. Η ισχύς που αποδίδει ο κινητήρας αυτός, φθάνει στους 255 ίππους (εργοστασιακή τιμή) και η ροπή στα 330 Nm στις 3.250 σ.α.λ. Τι σημαίνει αυτό; Πως, ακόμα και αν κινείστε με “μικρή” ταχύτητα, έχετε πλούσια αποθέματα ροπής -από χαμηλά- ικανά να προσδώσουν στο όχημα επιδόσεις, που θα ζήλευαν πολλά, ανάλογου "όγκου" και τιμής, αυτοκίνητα.