ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  21/11/2006
Test mtx
Black… Jack
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 10787 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:21/11/2006
Ποντάρει στον ¶σσο
Το 3ΜPS είναι πολύ γρήγορο σε όλες τις συνθήκες.
Η οδική συμπεριφορά του Mazda 3 MPS μελετήθηκε εκτεταμένα, έτσι ώστε να ανταποκριθεί στην αυξημένη ιπποδύναμη. Το πλαίσιο ενισχύθηκε στις βάσεις των αμορτισέρ και στο κεντρικό τούνελ, ενώ διατηρήθηκε η δομή της ανάρτησης, με πιο σφιχτή κατά 6 φορές ρύθμιση και βελτιώθηκε σε ποσοστό 60%, σε σχέση με τα απλά Mazda 3. Σε σχέση με εκείνα, το MPS διαθέτει μεγαλύτερες αντιστρεπτικές εμπρός και πίσω και διαθέτει ενισχυμένα ελατήρια. Επιπλέον, τα μετατρόχια εμπρός και πίσω αυξήθηκαν κατά 5 και 10 χλστ. αντίστοιχα, ενώ και οι δίσκοι των φρένων είναι μεγαλύτεροι (αεριζόμενοι 320 χλστ. εμπρός και απλοί 280 χλστ. πίσω). Στο δρόμο, το 3 MPS είναι ευχάριστο και ιδιαίτερα γρήγορο, με την ανάρτηση να "κοπανάει" μόνο σε έντονες ανωμαλίες. Στις στροφές και με απενεργοποιημένο το DSC, το μπλοκέ διαφορικό "βάζει" το μπροστινό μέρος μέσα στη στροφή, με το πίσω να μένει σταθερό. Σε δρόμο χαμηλού συντελεστή πρόσφυσης παρουσιάζεται υποστροφή και εκεί χρειάζεται σύνεση, αφού και το πίσω μέρος γυρίζει προοδευτικά μεν, εύκολα δε. Το σύστημα διεύθυνσης είναι άμεσο, υπολείπεται όμως σε αίσθηση σε υψηλές ταχύτητες, ενώ τα φρένα είναι αποδοτικά.
Το LSD διαφορικό, σε ποσοστό 33%, βοηθά το MPS να "βγάλει" καλύτερα τους 260 ίππους του στο δρόμο. Υποστροφή υπάρχει, αλλά με τις κατάλληλες ενέργειες το μπλοκέ θα βάλει τη μούρη μέσα στη στροφή.

Τα ελαστικά Bridgestone Potenza RE050A (215/45) επιλέχθηκαν και για το Mazda 3 MPS (τα ίδια "φοράει" και το 6 MPS). Οι ζάντες έχουν ξεχωριστή σχεδίαση και είναι 18 ιντσών.

 
 Μazda 3 MPS (Mazda Performance Series)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Οδική συμπεριφορά