ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  27/2/2007
Πρώτη επαφή
Peugeot 207 CC
Ανοιχτός… καρδιοκατακτητής
Διαβάστηκε από 2580 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:27/2/2007
Aρκετά κομψό χαρακτηρίζεται το Peugeot 207 CC.
Η Peugeot συνεχίζει δυναμικά την παρουσία της στην κατηγορία των μικρών coupe - cabriolet, δείχνοντας περήφανη και σίγουρη με το νέο της προϊόν, που ακούει στο όνομα "207 CC".
Εμπνευσμένοι από το καινοτόμο ανοιχτό μοντέλο Eclipse της δεκαετίας του 1930 και βασιζόμενοι στη θετική ανταπόκριση του κοινού απέναντι στο 206 CC, οι άνθρωποι της Peugeot προσέθεσαν τώρα στην γκάμα της εταιρείας τους το 207 CC, την coupe - cabriolet έκδοση, δηλαδή, του μικρού γαλλικού μοντέλου. Το αυτοκίνητο το οποίο βασίζεται στο πάτωμα και στα μηχανικά μέρη του κλειστού 207, κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Peugeot στη Μαδρίτη και αποτελεί ουσιαστικά τον αντικαταστάτη του 206 CC, η παραγωγή του οποίου σταματά σε λίγες εβδομάδες.
Είναι "σικ"…
Συνολικά, το 207 CC χαρακτηρίζεται αρκετά κομψό. Το μπροστινό του άκρο προέρχεται εξ ολοκλήρου από το κλειστό 207. Από το προφίλ και πίσω, ωστόσο, έχει αρκετές διαφορές. Πιο συγκεκριμένα, κοιτώντας το 207 CC από το πλάι, ξεχωρίζουν οι καθαρές γραμμές, οι οποίες οδηγούν στο πίσω άκρο, που ενσωματώνει τα αμυγδαλωτά φωτιστικά σώματα και τον προφυλακτήρα της μπερλίνας. Συνολικά, δείχνει περισσότερο μυώδες και σίγουρα πιο δυναμικό από τον προκάτοχό του 206 CC, ενώ η αισθητική του αμαξώματος συμπληρώνεται από τη χρωμιωμένη λωρίδα πίσω από τα ενεργά πυροτεχνικά roll bars.
Οδική συμπεριφορά
Τόσο σε δρόμους με στροφές, όσο και στην ευθεία, το 207 CC δείχνει, με μία πρώτη ματιά, στιβαρό και σίγουρο για τον τρόπο με τον οποίο πατάει στην άσφαλτο. Το τιμόνι ικανοποιεί με την αίσθησή του, ενώ η ισχύς του κινητήρα, σε συνδυασμό με τα καλά σε αίσθηση και απόδοση φρένα, φροντίζει για την καλή ενεργητική ασφάλεια του αυτοκινήτου. Το ESP επεμβαίνει αποτελεσματικά όπου χρειάζεται. Παρ' όλα αυτά, με ανοιχτή την οροφή, δεν απουσιάζουν οι στρεβλώσεις στο αμάξωμα. Tέλος, η ρύθμιση της ανάρτησης προσφέρει την απαιτούμενη άνεση, ενώ παράλληλα φροντίζει για τη σωστή οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, όταν ο οδηγός θελήσει να εκμεταλλευτεί τα χαρίσματα του μοτέρ των 150 ίππων. Συνολικά, πάντως, το νέο Peugeot 207 CC δείχνει πως έχει τα φόντα να προσφέρει στον οδηγό την απαιτούμενη ικανοποίηση ενός μικρού κουπέ, σε συνδυασμό με τα χαρίσματα ενός σύγχρονου και ελκυστικού σχεδιαστικά κάμπριο.
Κινητήρες
Στα περίχωρα της ισπανικής πόλης Jerez, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το 207 CC με τον υπερτροφοδοτούμενο 1.600άρη των 150 ίππων. Οι μικρές τροποποιήσεις που έκαναν οι μηχανικοί της Peugeot στο κιβώτιο του CC, είναι μάλλον αισθητές, αφού σε συνδυασμό με το αυξημένο βάρος του αυτοκινήτου, σε σχέση με το 207 GT, οι 150 ίπποι δε γίνονται εύκολα αντιληπτοί. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει πως το μοτέρ αυτό δεν είναι αρκετό για γαλλικό μοντέλο, αφού όταν ο οδηγός το ζητήσει, μπορεί εύκολα να κινηθεί σε αρκετά γρήγορους ρυθμούς. Σε μερικές μέρες η Peugeot θα εφοδιάσει την γκάμα του 207 και με την ατμοσφαιρική έκδοση του ίδιου κινητήρα, με ισχύ 120 ίππων. Ενδιαφέρων φάνηκε και ο diesel των 1,6 λίτρων με τους 110 ίππους.
Εσωτερικό
Το εσωτερικό του 207 CC προέρχεται αυτούσιο από το "κλειστό" 207. Ο διάκοσμος είναι ευχάριστος και ξεχωρίζει η πολύ καλή ποιότητα και συναρμολόγηση των υλικών. Οι δύο πίσω θέσεις δεν μπορούν να φιλοξενήσουν ούτε παιδιά, θα φανούν όμως αρκετά χρήσιμες για τη μεταφορά επιπλέον αποσκευών. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 449 λίτρων με την οροφή κλειστή, ενώ με ανοιχτή περιορίζεται στα 187 λίτρα.
Οροφή
Σύμφωνα με την Peugeot, η οροφή του νέου 207 CC κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου από την ίδια στη Μαδρίτη. Η διαδικασία αναδίπλωσης είναι εντελώς απλουστευμένη, αφού η ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή δε διαθέτει άγκιστρα και ανοιγοκλείνει σε 25 δευτερόλεπτα, με το πάτημα ενός και μόνο κουμπιού.