ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  27/3/2007
TEST
Audi TT Roadster 3,2 quattro S-Tronic
Ολοκλήρωση!
Διαβάστηκε από 7648 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:27/3/2007
Η τετρακίνηση quattro, η σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων και το στάνταρ ESP δημιουργούν τις προϋποθέσεις για μια ασφαλή οδική συμπεριφορά.
Στη δεύτερη γενιά του, το Audi TT Roadster μπορεί να υπερηφανεύεται και για μια σειρά άλλους τομείς, π.χ. κορυφαία οδική συμπεριφορά, υψηλή ποιότητα κατασκευής κ.λ.π., πέρα από την ξεχωριστή του αισθητική. Την επιλογή αυτή της Audi την γνωρίσαμε και στο κλειστό μοντέλο και σίγουρα την ενστερνιζόμαστε απόλυτα.
Όμορφο και θελκτικό το πίσω τμήμα του Audi TT Roadster, φιλοξενεί και την -χειροκίνητα ή αυτόματα- ανοιγόμενη (πάνω από τα 120 χλμ./ώρα) αεροτομή.
Η ανοικτή έκδοση του νέου Audi TT ακολουθεί πιστά τη φιλοσοφία κατασκευής της κλειστής έκδοσης του αυτοκινήτου, καθώς και την παράδοση πλέον της γερμανικής εταιρείας για επιλογή υφασμάτινης οροφής στο ανοικτά της μοντέλα. Το νέο TT Roadster έρχεται, λοιπόν, όπως και το κλειστό TT, αρκετά αναβαθμισμένο σε όλους σχεδόν τους τομείς σε σχέση με το TT Roadster που αντικαθιστά, όχι όμως ότι το τελευταίο έπασχε αισθητά κάπου. Απλά, η σημαντική πρόοδος που έχει γίνει στο νέο μοντέλο σε πιο σημαντικούς τομείς, όπως στην ακαμψία και στην οδική συμπεριφορά, δε μας αφήνει να εστιάσουμε το ενδιαφέρον μας μόνο στη σχεδίασή του.
Μοντέρνο και δυναμικό
Όσον αφορά, λοιπόν, στη σχεδίαση του νέου TT Roadster, αυτή προσεγγίζει με την ίδια φιλοσοφία των καμπύλων με το προηγούμενο TT Roadster τον όρο "διθέσιο ανοικτό αυτοκίνητο", έχοντας ως αποτέλεσμα το νέο μοντέλο να δείχνει στην ουσία μια φυσική προέκταση του παλαιότερου. Βέβαια, η νέα γενιά σαφώς και διαθέτει τη δική της ξεχωριστή και σίγουρα μοντέρνα προσωπικότητα, η οποία ορίζεται από την ύπαρξη περισσότερων νεύρων και ακμών, πιο δυναμικών φωτιστικών και μάσκας, αλλά και από τις μεγαλύτερες διαστάσεις του αμαξώματος (Μ: +137 χλστ., Π: +78 χλστ., Υ: +8 χλστ., Μεταξόνιο: +46 χλστ.).
Γιατί όμως υφασμάτινη οροφή;
Αρχικά, θα πρέπει να θυμίσουμε ότι είναι παραδοσιακή πλέον επιλογή της εταιρείας για τα ανοικτά της αυτοκίνητα η υφασμάτινη οροφή. Κύριοι λόγοι γι αυτό, φυσικά το μικρότερο βάρος της σε σχέση με μια σκληρή οροφή, αλλά και η ευκολότερη αποθήκευσή της. Στην περίπτωση μάλιστα του νέου TT Roadster, η οροφή όταν αποθηκεύεται στο πίσω τμήμα, αφήνει αναλλοίωτο το χώρο αποσκευών των 250 λίτρων του αυτοκινήτου.
Σχετικά αυξημένη η τιμή
Η έκδοση του Audi TT Roadster 3,2, με το κιβώτιο S-Tronic της δοκιμής μας, κοστίζει 60.900 ευρώ, μια τιμή η οποία βρίσκεται σε σχετικά αυξημένα επίπεδα. Ενδεικτικά αναφέρουμε, ότι η BMW Z4 3,0 si των 250 ίππων κοστίζει 54.700 ευρώ, ενώ η πιο δυνατή Mercedes SLK 350 των 272 ίππων, 64.000 ευρώ. Αν, πάντως, δε θέλετε το S-Tronic, μπορείτε να επιλέξετε την έκδοση με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο και την πιο λογική τιμή των 57.900 ευρώ.
Μας άρεσε
Η εμφάνιση με ανοικτή ή κλειστή την οροφή, η ποιότητα κατασκευής, η οδική συμπεριφορά και η ακαμψία του αμαξώματος, η ελκτική πρόσφυση, το κιβώτιο S-Tronic, οι χώροι για τους 2 επιβάτες
Δεν μας άρεσε
Το τράβηγμα του κινητήρα στις χαμηλές στροφές λειτουργίας (για τα δεδομένα πάντα ενός V6 3,2 λτ.), η τοποθέτηση των διακοπτών για τα ηλεκτρικά παράθυρα, η παροχή της ηλεκτρικά αναδιπλούμενης οροφής μόνο στο 3,2 και όχι στο 2,0 TFSI
Οροφή
Στην έκδοση 3,2 quattro, το Audi TT Roadster έρχεται με ηλεκτροϋδραυλική υφασμάτινη οροφή, η οποία χρειάζεται 12 δλ. για να αναδιπλωθεί, με το πάτημα ενός διακόπτη στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Σημειώνουμε, ότι στις εκδόσεις 2,0 TFSI, η υφασμάτινη οροφή είναι χειροκίνητη.
Κινητήρας - Κιβώτιο
Ο V6 κινητήρας των 3,2 λίτρων του Audi TT Roadster αποδίδει 250 ονομαστικούς ίππους και φυσικά διακρίνεται για τη δύναμή του, αλλά και για τις επιδόσεις που προσφέρει. Μόνο μια μικρή έλλειψη τραβήγματος -που εμφανίζεται χαμηλά- ίσως ξενίσει, από την άλλη όμως ο οδηγός αποζημιώνεται από το εκπληκτικό S-Tronic σειριακό-αυτόματο κιβώτιο (προαιρετικό), το οποίο προσφέρει γρηγορότερη και αμεσότερη επιλογή των σχέσεων, ειδικά στη θέση S (=Sport). Ο θόρυβος, τέλος, που εμφανίζει το μοτέρ, είναι σχετικά αυξημένος αλλά αποδεκτός ακουστικά, ενώ η κατανάλωση βρίσκεται σε λίγο πιο αυξημένα επίπεδα (9,5 λτ./100 χλμ.).

 
 Audi TT Roadster 3,2 quattro S-Tronic
Εσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά