Διαβάστηκε από 7648αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:27/3/2007
Κορυφαία οδηγική αίσθηση και ασφάλεια
Η σφιχτή ανάρτηση και οι μεγάλοι τροχοί των 19 ιντσών περιορίζουν την άνεση του TT Roadster σε εγκάρσιες ανωμαλίες, ειδικά εφ' όσον επιλεγεί η σπορ
ρύθμιση των αμορτισέρ.
Σημαντική πρόοδος έχει γίνει στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς του νέου Audi TT Roadster. Αρχικά, το αυτοκίνητο είναι πιο ελαφρύ, διαθέτοντας το νέο αλουμινένιο πλαίσιο ASF της Audi, ενώ το αμάξωμά του έχει κατασκευαστεί σε ποσοστό 58% από αλουμίνιο και 42% ατσάλι. Επιπλέον, η στρεπτική ακαμψία του έχει βελτιωθεί σε ποσοστό 120% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, μέσα από ενισχύσεις σε συγκεκριμένα σημεία του αμαξώματος και του πλαισίου. Κατά συνέπεια, σε συνδυασμό και με τη νέα πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, το TT Roadster εμφανίζει έναν εξαιρετικά ομοιογενή χαρακτήρα στο δρόμο, ενώ διακρίνεται για τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης που προσφέρει. Σε πιο κλειστές διαδρομές, η υποστροφή θα κάνει δειλά-δειλά την εμφάνισή της, όσο όμως η τετρακίνηση αλλά και το απενεργοποιούμενο ESP (ενεργοποιείται στην επιβράδυνση) της επιτρέψουν. Από την άλλη, στην έκδοση της δοκιμής μας, με το προαιρετικό σύστημα ενεργής ανάρτησης (magnetic ride control), η σπορ επιλογή διαμορφώνει έναν ακόμη πιο δυναμικό χαρακτήρα, επηρεάζοντας πάντως την άνεση, η οποία στην κανονική επιλογή βρίσκεται σε καλά επίπεδα. Σε πολύ υψηλά επίπεδα πάντως βρίσκεται η ποιότητα κύλισης του αυτοκινήτου, ενώ η υφασμάτινη οροφή εμφανίζει αεροδυναμικούς θορύβους μόνο σε πολύ υψηλές ταχύτητες. Το τιμόνι, τέλος, προσφέρει κορυφαία αίσθηση και πληροφόρηση.
Η τετρακίνηση quattro, η σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων και το στάνταρ ESP δημιουργούν τις προϋποθέσεις για μια ασφαλή οδική συμπεριφορά. Αυτό αποδεικνύεται και στο δρόμο, αφού ακόμα και με το ESP απενεργοποιημένο, το Audi TT Roadster 3,2 δεν επιφυλάσσει δυσάρεστες εκπλήξεις στον οδηγό του.