Διαβάστηκε από 13968αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/4/2007
Η νέα Cayenne απέκτησε ακόμα πιο "επιθετικό" ύφος ακολουθώντας τα χνάρια των υπόλοιπων… υπεραυτοκινήτων της Porsche.
Γυαλισμένη ή γεμάτη λάσπη; Όποιο και να είναι το ''ένδυμα'' της νέας Cayenne S, παραμένει απαστράπτουσα και προκαλεί έντονες συγκινήσεις στον οδηγό της με τα κορυφαία της χαρακτηριστικά.
Τι άλλαξε εξωτερικά;
Η νέα Cayenne απέκτησε ακόμα πιο "επιθετικό" ύφος ακολουθώντας τα χνάρια των υπόλοιπων… υπεραυτοκινήτων της Porsche. Έτσι, το ρύγχος της χαμήλωσε (προς όφελος και της χαμηλότερης αεροδυναμικής αντίστασης), τα φωτιστικά σώματα έγιναν πιο κομψά, ενώ ο συνδυασμός των μεγάλων αεραγωγών με τον ογκώδη προφυλαχτήρα μοιάζουν σαν να είναι έτοιμα να "καταπιούν" όποιο αυτοκίνητο βρεθεί στο πέρασμά της. Αλλαγές εντοπίζονται και στο πίσω τμήμα του αμαξώματος όπως είναι η ανασχεδιασμένη πόρτα του χώρου αποσκευών, τα φανάρια και ο προφυλαχτήρας, στον οποίο πλαισιώνονται οι διπλές… κάνες του κινητήρα.
Από "μέσα" τι άλλαξε;
Περαιτέρω αλλαγές εντοπίζονται σε τεχνικό επίπεδο κυρίως, αφού η ανανεωμένη Cayenne εφοδιάζεται με νέους κινητήρες με άμεσο ψεκασμό καυσίμου. Πιο συγκεκριμένα, τα νέα μοτέρ είναι ο V6 των 3,6 λτ. ισχύος 290 ίππων στην Cayenne V6 (από 250 του 3,2) και δύο V8 4,8 λτ. με σύστημα χρονισμού και βύθισης των βαλβίδων απόδοσης 385 στην Cayenne S και 500 ίππων στην Cayenne Turbo (από 340 και 450 του προγενέστερου των 4,5 λτ.). Τέλος, όσον αφορά στις αναρτήσεις, έχουν γίνει ορισμένες επεμβάσεις προς όφελος της άνεσης, ενώ στις αεραναρτήσεις προστέθηκε και το PDCC (σύστημα ενεργών αντιστρεπτικών δοκών) και προσφέρεται προαιρετικά στην κορυφαία Cayenne Turbo.
Μας άρεσε : Οδική συμπεριφορά, επιδόσεις, άνεση, οδηγική αίσθηση, χώροι, ίματζ, αερανάρτηση, κιβώτιο Tiptronic
Δεν μας άρεσε : Τιμή αγοράς, ορισμένα ''old fashion'' χειριστήρια στο εσωτερικό, κατανάλωση
Η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος κυμαίνεται από 161 έως 271 χλστ., ανάλογα τη ρύθμιση του ύψους της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης αερανάρτησης.