Όσο πληθωρική είναι η εξωτερική παρουσία της Cayenne, άλλο τόσο επιβλητική αίσθηση έχει και στο δρόμο, όπου συνδυάζει με σχεδόν απόλυτη επιτυχία τις ανέσεις μιας… λιμουζίνας με την οδηγική αίσθηση και τις επιδόσεις ενός σπορ μοντέλου. Αρχικά μπορεί να τρομάζει ο όγκος και το βάρος της, δίνοντας την εντύπωση ενός δυσκίνητου αυτοκινήτου, το οποίο έχει ως στοιχείο του τους ανοιχτούς δρόμους, αλλά κάτι τέτοιο δεν μπορεί να συμβαίνει σε μία Porsche. Η ικανότητά της να ''κρύβει'' τη μεγάλη της μάζα εντυπωσιάζει τον οδηγό, ο οποίος είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί στο έπακρο την ισχύ του κινητήρα, τις ρυθμίσεις της αερανάρτησης, το άκαμπτο πλαίσιο και να κινηθεί σε φιδίσιες διαδρομές με τέρμα το γκάζι. Εξίσου υψηλή ασφάλεια προσφέρει και στον ανοιχτό δρόμο με το δεξιό πεντάλ στο… πάτωμα, αφού είναι ιδιαίτερα σταθερή, ενώ οι μεγάλοι δίσκοι με τις 6πίστονες αλουμινένιες δαγκάνες εμπρός και τις 4πίστονες πίσω λειτουργούν σαν άγκυρες. Πρόσθετα, η προσφερόμενη άνεση από τις αναρτήσεις είναι πολύ καλή, όχι μόνο στην άσφαλτο αλλά και εκτός δρόμου. Στη δεύτερη περίπτωση η Cayenne αποκαλύπτει το δεύτερό της πρόσωπο, αφού είναι σε θέση να περάσει με ευκολία έντονες εδαφικές ανωμαλίες, ειδικά όταν η αερανάρτηση είναι ρυθμισμένη στο υψηλότερο σημείο.
Τα “επίπεδα” της ανάρτησης
Normal Level
Σταθερή απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος 215 χλστ. για τα μοντέλα χωρίς την αερανάρτηση.
Low Level I
Επιλέγεται αυτόματα μετά τα 125 χλμ./ώρα και χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 24 χλστ.
Low Level II
Επιλέγεται αυτόματα μετά τα 210 χλμ./ώρα και χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 34 χλστ.
Loading Level
Το χαμηλότερο επίπεδο (κατά 54 χλστ.) για μεγαλύτερη ευκολία στη φόρτωση μόνο όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο.
High Level I
Το αμάξωμα ''ψηλώνει'' κατά 26 χλστ. για ταχύτητες έως 80 χλμ./ώρα.
High Level II
Η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος αυξάνεται κατά 56 χλστ. για κίνηση εκτός δρόμου έως 30 χλμ./ώρα.
Μπορεί οι αγοραστές της Cayenne να αποφεύγουν τα χωμάτινα μονοπάτια, ωστόσο το αυτοκίνητο είναι ιδιαίτερα ικανό εκτός δρόμου και αρκετά άνετο παράλληλα.
Με την επιλογή της ανάρτησης στη ρύθμιση ''Sport'' όπως και την αντίστοιχη στο κιβώτιο ταχυτήτων η Cayenne S κινείται σε άπιαστους ρυθμούς αδιαφορώντας για τους 2,3 τόνους που ζυγίζει.