Διαβάστηκε από 17208αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/5/2007
Αρκετές αλλαγές σε τεχνικό επίπεδο δέχθηκε η ανανεωμένη ΒΜW 523i.
Χωρίς να επηρεάζεται καθόλου ο δυναμισμός της και η ιδιόμορφη και καθόλου συντηρητική εμφάνισή της, η BMW Σειρά 5 δέχθηκε τις μικροεπεμβάσεις εκείνες, που θα της επιτρέψουν να συνεχίσει την πορεία της, χωρίς να φαίνονται τα σημάδια του χρόνου πάνω της…
Ένα από τα μοντέλα τα οποία έχουν απασχολήσει όσο λίγα τους απανταχού φίλους της BMW -και όχι μόνο- τουλάχιστον σε ό,τι αφορά στη σχεδίαση, είναι η τωρινή γενιά της Σειράς 5. Το μοντέλο ανανεώθηκε, αλλά επί της ουσίας δεν άλλαξε.
Τέσσερα χρόνια μετά…
… το λανσάρισμα της τωρινής γενιάς της Σειράς 5, η BMW φέρνει και στην Ελλάδα την ανανεωμένη εκδοχή του μοντέλου. Σε κάθε ανάλογη περίπτωση οι εταιρείες βρίσκουν την ευκαιρία να ασχοληθούν εκ νέου με τη σχεδίαση του εκάστοτε μοντέλου τους και ενδεχομένως να προβούν σε μικροδιορθώσεις σε σχέση με το αρχικό μοντέλο. Στην ανανεωμένη 5άρα δε συμβαίνει κάτι τέτοιο.
Οι αλλαγές εξωτερικά είναι εξαιρετικά περιορισμένες και μόνο οι πολύ "φανατικοί" θα τις αναγνωρίσουν γρήγορα. Αυτό το στοιχείο δείχνει την πίστη της φίρμας στις αρχικές της επιλογές και, προφανώς, με αυτό το look, το οποίο εμείς θεωρούμε ως ένα από τα πιο δυναμικά στην γκάμα της BMW, θα συνεχίσει να πορεύεται το μοντέλο μέχρι την αντικατάστασή του, περίπου το 2009-2010, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες.
Τεχνικό… facelift
Αρκετές πάντως είναι οι αλλαγές σε τεχνικό επίπεδο και ειδικά στην γκάμα των κινητήρων, των κιβωτίων αλλά και στο τεχνολογικό προφίλ του μοντέλου, ενώ και το εσωτερικό φρεσκαρίστηκε κάπως. Το σημαντικό είναι, ότι το επίπεδο εκκίνησης της τιμής αγοράς δε διαφοροποιήθηκε πολύ σε σχέση με τα προ ανανέωσης μοντέλα. Η βασική έκδοση (523i, 2,5 λίτρων με 190 ίππους ή 13 περισσότερα σε σχέση με το παρελθόν) κοστίζει, λοιπόν, 49.700 ευρώ. Υπάρχουν ακόμη 525i, 530i (αμφότερες τρίλιτρες), 540i και 550i με 218, 272, 306 και 367 ίππους αντίστοιχα, ενώ φυσικά διατίθενται και τετρακίνητες εκδόσεις 525xi και 530xi.
Τι έχει αλλάξει απ' έξω
Η κλασική διπλή μάσκα έχει γίνει πλέον λίγο πιο λεία σε ό,τι αφορά στο περίγραμμά της.
Μία χρωμιωμένη οριζόντια ράβδος κάνει τον εμπρός αεραγωγό -στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα- να δείχνει πιο "φωτεινός".
Τα εμπρός φωτιστικά σώματα έχουν ακόμη πιο καθαρό κρύσταλλο, περισσότερο χρώμιο στο φόντο τους, ενώ διαφοροποιημένα είναι και τα φλας.
Τα πίσω φωτιστικά σώματα είναι πλέον ασύγκριτα πιο λαμπερά με χρήση και LED. Μικροεπεμβάσεις, σύμφωνα με την BMW, έχουν γίνει και στο πλαίσιο, που ορίζει το χώρο για την πινακίδα κυκλοφορίας.