Διαβάστηκε από 17208αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/5/2007
Για πολύ δυνατούς λύτες
Στο εσωτερικό η γενική εικόνα δεν έχει αλλάξει. Ωστόσο, στην κεντρική κονσόλα είναι ελαφρώς διαφοροποιημένα τα μπουτόν του κλιματισμού, στη βάση της έχουν νέο σχήμα οι διακόπτες, π.χ. για το σύστημα ευστάθειας (DSC), ενώ υπάρχει και μια σειρά από 8 νέα μπουτόν, τα οποία ανήκουν ουσιαστικά στην ομάδα του iDrive (είναι κενά μπουτόν, τα οποία μπορεί ο οδηγός να προγραμματίσει κατά το δοκούν). Από εκεί κι έπειτα, αλλαγές εντοπίζονται στις πόρτες, απ' όπου απαλείφθηκε η μεγάλη χειρολαβή των θυρών, άλλαξαν θέση οι διακόπτες για παράθυρα και καθρέφτες, ενώ μεγάλωσαν και οι σχετικές θήκες στο κάτω μέρος. Η ποιότητα συνεχίζει να είναι κορυφαία, με πολύ ευχάριστα στην αφή υλικά και άριστη συναρμολόγηση. Ο δίχρωμος συνδυασμός στο ταμπλό κερδίζει τις εντυπώσεις, όπως και οι αναβαθμισμένες επενδύσεις σε διάφορα σημεία του, αλλά και στις πόρτες.
O επιλογέας του νέου αυτόματου κιβωτίου ελέγχεται ηλεκτρονικά και, εκτός από χάρμα οφθαλμών που είναι, ενθουσιάζει με τη λειτουργία του, η οποία θυμίζει joystick κάποιου αεροσκάφους.
Στον τομέα των χώρων για επιβάτες δεν υπάρχει καμία μεταβολή του ήδη καλού επιπέδου. Ο χώρος αποσκευών συνεχίζει να έχει ωφέλιμο όγκο 520 λίτρων.