ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  22/5/2007
TEST
Νέο Ford Mondeo 2,0
Η ρεβάνς
Διαβάστηκε από 22893 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/5/2007
Εξαιρετικό στο δρόµο είναι το νέο Ford Mondeo.
Τα προγενέστερα Mondeo (και ειδικά το απερχόμενο) είχαν κατηγορηθεί κυρίως για τη σχεδίασή τους, η οποία θεωρήθηκε βαρετή. Η νέα και τέταρτη κατά σειρά γενιά του μοντέλου της Ford μπαίνει στο "γήπεδο" των μεσαίων οικογενειακών για να πάρει τη "ρεβάνς" και οπωσδήποτε στο παιχνίδι της εμφάνισης, για να φτάσει στον τίτλο του "πρωταθλητή"…
Στο πίσω άκρο τα φωτιστικά σώματα δεν είναι αμέτοχα στη διαμόρφωση του πολύ δυναμικού ύφους του νέας γενιάς Mondeo. Ίσως μάλιστα να έχουν και πιο "θυμωμένο" ύφος από ό,τι τα εμπρόσθια. Αισθητή είναι πάντως η σχηματική ομοιότητα με τα αντίστοιχα του πολυχρηστικού S-Max, το οποίο μοιράζεται εξάλλου και πολλά τεχνικά στοιχεία.
Το απερχόμενο Mondeo ήταν ένας από τους σημαντικούς παίχτες στην ομάδα της Ford. Ήταν εμφανές όμως, ότι το αυτοκίνητο είχε πολλές δυνατότητες, οι οποίες όμως αυτές δε μεταφράστηκαν (στο βαθμό που θα ήθελε η Ford) σε… ικανότητες σε ό,τι αφορά στις πωλήσεις. Αυτό έπρεπε να αλλάξει.
Μπήκε αλλαγή…
Το νέας γενιάς Mondeo προκαλεί ασύγκριτα περισσότερη εντύπωση από πλευράς εμφάνισης, σε σχέση με το όχημα που αντικαθιστά. Το νέο look δεν έχει σημαντικές εξάρσεις, εξαιρώντας τα πολύ μεγάλα αλλά μακρόστενα φωτιστικά σώματα στο εμπρός μέρος. Υιοθετήθηκε, δηλαδή, μια αρκετά εξωστρεφής, αλλά όχι ακραία σχεδιαστική κατεύθυνση, προσαρμοσμένη όμως (πιο σημαντικό) σε μια πολύ δυναμική φόρμα. Αυτό που κάνει τη διαφορά στο νέο Mondeo λοιπόν, δεν είναι πρωτίστως τα -ομολογουμένως όμορφα- φωτιστικά σώματα, η μάσκα ή κάτι άλλο συναφές, αλλά ορισμένα στοιχεία όπως το φουσκωμένο εμπρός καπό, το έντονο νεύρο κατά μήκος ολόκληρης της πλαϊνής επιφάνειας, τα σχετικά μικρά παράθυρα και τα έντονα κεκλιμένα παρμπρίζ, καθώς και το ανασηκωμένο πίσω άκρο με το αιχμηρό τελείωμα του πορτ μπαγκάζ. Επιπλέον, το αυτοκίνητο είναι μεγαλύτερο σε όλες τις διαστάσεις του (ειδικά στο πλάτος και στο ύψος) και "χορταίνει" πολύ πιο εύκολα το μάτι του εξωτερικού παρατηρητή.
Κρυφός κυνηγός
Με δεδομένη την απουσία ενός κλασικού σέντερ φόρ (συγγνώμη, ενός κλασικού μεγάλου σεντάν οχήματος) από την γκάμα της Ford, το Mondeo αναλαμβάνει το ρόλο να παρέχει πολυτέλεια σε όσους αγαπούν τις μπερλίνες. Αυτή η αλλαγή, η οποία είναι αισθητή στο εσωτερικό, είναι η πιο σημαντική αμέσως μετά από εκείνη της εξωτερικής εμφάνισης. Κι εδώ σταματούν όλα; Δηλαδή, το Mondeo ήταν σε όλους τους υπόλοιπους τομείς "τέλειο"; Όχι. Και γι αυτό υπάρχει πλήθος επεμβάσεων σε πολλά ακόμη σημεία, τα οποία θα δούμε παρακάτω. Να θυμίσουμε ωστόσο, ότι το αυτοκίνητο ξεκινά να πωλείται αμέσως μετά τον τελικό του Uefa Champions League (23 Μαϊου), με τιμές που ξεκινούν από 19.720 ευρώ για τη βασική των 1,6 λίτρων και 125 ίππων, ενώ η έκδοση των 2,0 λίτρων και 145 ίππων που δοκιμάζουμε, τιμάται σε 23.220 ευρώ.
Μας άρεσε:
Η αίσθηση σε κάθε δρόμο, ο επιλογέας του κιβωτίου, η ποιότητα του εσωτερικού, οι χώροι και η εξωτερική εμφάνιση
Τι δε μας άρεσε:
Η σκληρή πλάτη των εμπρός καθισμάτων, η αύξηση του βάρους του αμαξώματος και η επίδρασή της στις επιδόσεις

 
 Νέο Ford Mondeo 2,0
Εσωτερικό
Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Κινητήρας - Επιδόσεις
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα