Διαβάστηκε από 22893αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/5/2007
Ένα οικογενειακό, που σε προκαλεί να το πιέσεις
Φτάνουμε, λοιπόν, στα σπουδαία. Και είναι σπουδαίο ζήτημα η οδική συμπεριφορά (ειδικά) για το Mondeo, καθώς αυτό ήταν ίσως το μόνο στοιχείο που δε "γέρασε", σε αντίθεση με όλο το υπόλοιπο απερχόμενο μοντέλο. Το νέο Mondeo, λοιπόν, συνεχίζει να είναι ένα αυτοκίνητο που αναγνωρίζει και καλύπτει τις ανάγκες του οδηγού για ικανοποίηση με σπορτίφ προεκτάσεις. Πρωτίστως είναι η σημαντικά βελτιωμένη ακαμψία του πλαισίου, η οποία κερδίζει τον οδηγό. Το αυτοκίνητο είναι πιο ομοιογενές και ανταποκρίνεται με θαυμαστή ταχύτητα στις εντολές του οδηγού. Το τιμόνι συνολικά στέκεται στο ύψος των περιστάσεων, αν και στη θέση της ευθείας και σε υψηλές ταχύτητες έχει χάσει κάτι από τη σπιρτάδα του.
Από πλευράς αντιδράσεων σε δρόμο με στροφές, το αυτοκίνητο κινείται ουδέτερα και επιδέχεται αρκετής πίεσης.
Όταν αυτή αυξηθεί, το ρεπερτόριο περιλαμβάνει φυσιολογική υποστροφή, η οποία ελέγχεται πολύ εύκολα με το γκάζι, αλλά και υπερστροφή η οποία, όμως, είναι προοδευτική σε ό,τι αφορά στην εξέλιξή της και ο οδηγός που το θέλει μπορεί κάλλιστα να την διαχειριστεί και να διασκεδάσει, όπου αυτό επιτρέπεται. Η επίδοση των φρένων δεν εντυπωσιάζει αλλά ικανοποιεί, ενώ στάνταρ είναι το ESP το οποίο απενεργοποιείται. Εν κατακλείδι, το Mondeo συγκινεί, επειδή ακόμη και σε οριακές καταστάσεις δίνει στον οδηγό περιθώρια αντίδρασης και ελέγχου (κυρίως με το τιμόνι και το πλαίσιό του), ενώ δύσκολα… αγχώνεται και δεν αντιδρά σπασμωδικά ή/και άτσαλα, παρά το μέγεθος του αμαξώματος.
Η ανάρτηση
Η ανάρτηση είναι ρυθμισμένη ώστε να προσφέρει άνεση και καλή οδική συμπεριφορά. Υπάρχουν κλίσεις σε δρόμο με στροφές, οι οποίες όμως δεν ενοχλούν, ενώ αρκετά περιορισμένο είναι και το φαινόμενο της ταλάντωσης που εμφάνιζε το προηγούμενο μοντέλο σε ανοικτές γρήγορες καμπές, με κάποιες μικροανωμαλίες στο δρόμο. Συνολικά, η ανάρτηση ικανοποιεί σε πολύ μεγάλο βαθμό μέσα στην πόλη, αλλά "δουλεύει" πλέον πολύ καλύτερα και σε πιο γρήγορους ρυθμούς κίνησης.
Σε δρόμο με στροφές, το Mondeo συνεχίζει να είναι άκρως ευχάριστο και ασφαλές. Σε πιο κλειστά κομμάτια εμφανίζει υποστροφή, ενώ όταν του ζητηθεί, είναι και παιχνιδιάρικο σε ό,τι αφορά στο
πίσω άκρο του.