ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/7/2007
Πρώτη επαφή
Νέα Porsche 911 Turbo Cabriolet
Χαμηλές πτήσεις
Διαβάστηκε από 1440 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/7/2007
H σταθερότητα του αυτοκινήτου σε… εξωπραγματικές ταχύτητες είναι κορυφαία, όπως και η οδηγική αίσθηση που προσφέρει.
Με τη νέα Porsche 911 Turbo Cabriolet οι αποστάσεις εκμηδενίζονται, όποια και να είναι η διαδρομή, δίνοντας την αίσθηση στον οδηγό ότι βρίσκεται σε ένα μαχητικό αεροσκάφος… εδάφους.
20 χρόνια κλείνει η 911 Turbo Cabriolet με την παρουσίαση της 3ης γενιάς του εν λόγω ομώνυμου αυτοκινήτου υψηλών επιδόσεων. Για την ιστορία να αναφέρουμε, ότι η πρώτη 911 Turbo Cabriolet παρουσιάστηκε το 1987, με κινητήρα 3,3 λτ., ισχύος 300 ίππων και η δεύτερη λανσαρίστηκε το 2003 με μηχανικό σύνολο 3,6 λτ., απόδοσης 420 ίππων.
Ακαταμάχητη γοητεία
Δε χρειάζεται να πλησιάσει κανείς πολύ τη νέα 911 Turbo Cabriolet, για να καταλάβει ότι είναι μία Porsche. Το σχήμα της είναι άμεσα αναγνωρίσιμο από όλες τις πλευρές και -αν μη τι άλλο- το αυτοκίνητο, ακόμη και επί γερμανικού εδάφους όπου κινηθήκαμε, συγκέντρωνε όλα τα βλέμματα πάνω του. Σε σχέση με το προγενέστερο μοντέλο, το νέο έχει διατηρήσει το γνώριμο "look", ωστόσο τα πιο περίτεχνα σχεδιασμένα φουσκώματα και οι καμπύλες του αμαξώματος, με τα νέας αισθητικής φωτιστικά σώματα και τους προφυλακτήρες, το κάνουν να δείχνει ακόμα πιο "Super Car". Επιπλέον, με την οροφή κλειστή, το σχήμα του αμαξώματος είναι ίδιο με της 911 Turbo Coupe, όπως συμβαίνει και με τον αεροδυναμικό συντελεστή (0,31).
Η πιο ακριβή Porsche
Οι 480 ίπποι του κινητήρα, η προηγμένη τεχνολογία των μηχανικών μερών και το όνομα της Porsche έχουν αναμενόμενα το ανάλογο τίμημα. Η 911 Turbo Cabriolet είναι η πιο ακριβή Porsche μεταξύ των υπολοίπων μοντέλων στην γκάμα της γερμανικής φίρμας, αφού κοστίζει 205.000 ευρώ. Το αντίτιμο σε όποιον επενδύσει στο… αλογάκι της Στουτγκάρδης είναι ανάλογα μεγάλο (όχι μόνο όσον αφορά στον πλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας), καθώς το αυτοκίνητο έχει την ιδιότητα να αποπλανεί (στην κυριολεξία) τον οδηγό του, δημιουργώντας παράλληλα μία ψυχική ευφορία.
Μέχρι να συλλαβίσεις κι-νη-τή-ρας έχει "πιάσει" τα 100
O boxer κινητήρας των 480 ίππων πραγματικά απογειώνει το αυτοκίνητο σε κάθε βαθύ πάτημα του γκαζιού, παράγοντας έναν ήχο με "άγρια" μεταλλική χροιά.
Το 6κύλινδρο boxer μηχανικό "ιπποφορβείο" των 480 ίππων διαθέτει δύο υπερσυμπιεστές εξάτμισης μεταβλητής γεωμετρίας και σύστημα διπλού χρονισμού των βαλβίδων (VariCam Plus), ενώ το αλουμινένιο μπλοκ του κινητήρα έχει δομή "σάντουιτς". Παράλληλα, με την ενεργοποίηση του διακόπτη "sport", αυξάνεται για 10 δλ. με το γκάζι στο… πάτωμα η πίεση του turbo κατά 0,2 bar (Overboost), ανεβάζοντας τη ροπή κατά 60 Nm (680 από 620 Nm.). Στην πράξη, η δύναμή του είναι τέτοια, που σε πλήρη επιτάχυνση από στάση το σώμα μένει κολλημένο στο κάθισμα και ο δείκτης του στροφόμετρου "χτυπάει" κόφτες αμέσως μετά την αλλαγή της ταχύτητας. Ενδεικτικά αναφέρουμε, πως το χρόνο που χρειάζεται ένα 1.600άρι οικογενειακό αυτοκίνητο για τα 100 χλμ./ώρα, στην Porsche, σε 12,6 δλ, το ταχύμετρο δείχνει 200 χλμ./ώρα. Εν κινήσει, ειδικά μετά τις 3.000 περίπου σ.α.λ., το αυτοκίνητο ξαφνικά χάνεται και επιταχύνει σαν να είναι σε κίνηση fast forward, ανεξαρτήτως της επιλεγμένης σχέσης στο μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων ή στο 5άρι Tiptronic. Βέβαια, αυτό που ίσως μένει περισσότερο χαραγμένο στο νου, είναι ο ήχος της χροιάς του κινητήρα, ο οποίος εθίζει τον εγκέφαλο όπως η νικοτίνη του τσιγάρου, σε σημείο που γίνεσαι μανιώδης και θέλεις να ακούς ανά πάσα στιγμή τον ξέφρενο αυτό heavy metal ρυθμό.
20 δλ. για να "ανοίξει" περισσότερο η διάθεση
Η Porsche παραμένει πιστή στη μαλακή οροφή, "κρατώντας" την παράδοση από τις προγενέστερες 911. Στη νεότερη 911 Turbo Cabriolet είναι κατασκευασμένη από ελαφριά υλικά (ο σκελετός αποτελείται από μαγνήσιο), με αποτέλεσμα να ζυγίζει μόλις 42 κιλά και να συνδράμει στη διατήρηση του χαμηλού κέντρου βάρους του αυτοκινήτου. Για να ανοίξει ή να κλείσει, αρκεί το παρατεταμένο πάτημα του διακόπτη που βρίσκεται δίπλα από το χειρόφρενο, διαδικασία η οποία μπορεί να γίνει και εν κινήσει μέχρι τα 50 χλμ./ώρα. Παράλληλα, τα τρία στρώματα που διαθέτει, εξασφαλίζουν πολύ καλή θερμομόνωση και ηχομόνωση, θυμίζοντας "κλειστό" αυτοκίνητο. Επιπλέον, διατίθεται και αλουμινένιο hardtop, το οποίο ζυγίζει μόλις 33 κιλά.

 
 Νέα Porsche 911 Turbo Cabriolet
Χωρίς πολλές "φανφάρες" το 2+2 θέσεων εσωτερικό
Είναι πολλά τα... “G” στις στροφές