Διαβάστηκε από 1440αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/7/2007
Οδηγώντας την 911 Turbo Cabriolet, αισθάνεσαι ότι γίνεσαι ένα με το πλαίσιο, τα φρένα, τον κινητήρα και το τιμόνι, νιώθοντας ότι το αυτοκίνητο αφουγκράζεται και ακολουθεί πιστά κάθε σου κίνηση.
Οι παλμοί της καρδιάς έχουν ήδη ανέβει με το που αντικρίζεις τη νέα 911 Turbo Cabriolet, ενώ αυξάνονται κατακόρυφα με το άκουσμα του επίπεδου κινητήρα, ο οποίος "τρελαίνεται" μαζί με τον οδηγό σε κάθε βαθύ πάτημα του δεξιού πεντάλ. Το γκάζι -στην περίπτωση της εν λόγω Porsche- είναι πολύ… γλυκό, αλλά το θέμα είναι ότι το αυτό το υπεραυτοκίνητο είναι αρκετά πολιτισμένο και σχετικά άνετο -τηρουμένων των αναλογιών- ενώ είναι πανέτοιμο για να "καταπιεί" την όποια διαδρομή, προσφέροντας με μεγάλη γενναιοδωρία υψηλές δόσεις οδηγικής απόλαυσης. Το στοιχείο της δεν είναι άλλο από μια ορεινή γεμάτη στροφές διαδρομή, όπου οι πλευρικές επιταχύνσεις που αναπτύσσει είναι τόσο έντονες, που σε κάνουν να σφίγγεις το σβέρκο σου, προκειμένου να κρατηθεί το κεφάλι στη θέση του. Η τετρακίνηση λειτουργεί υποδειγματικά, αφήνοντας (μαζί με το Porsche Stability Management) τον οδηγό να "παίξει" με την ουρά του αυτοκινήτου, η οποία μαζεύεται αστραπιαία με μια μικρή ανάποδη κίνηση του τιμονιού. Η δε ενεργητική ανάρτηση σκληραίνει περισσότερο με το πάτημα του διακόπτη "Sport" στην κεντρική κονσόλα και προσφέρει υποδειγματική σταθερότητα, ακόμα και σε ταχύτητες που πολλά αυτοκίνητα έχουν ήδη "τερματίσει". Όσον αφορά στα φρένα με τους προαιρετικούς κεραμικούς δίσκους (Porsche Ceramic Composite Brakes), με τα οποία ήταν εφοδιασμένα τα αυτοκίνητα της παρουσίασης, αρκούσε ένα πάτημα για να επιβραδύνει ακαριαία το αυτοκίνητο, ενώ ένιωθες τα μάτια σου ότι είναι έτοιμα να ξεκολλήσουν. Το μόνο αρνητικό που εντοπίσαμε στη νέα 911 Turbo Cabriolet, ήταν η... μελαγχολία που μας δημιούργησε, αφού επιστρέφαμε από τις προκαθορισμένες διαδρομές…
Το "κοκτέιλ" των προηγμένων τεχνολογικά μηχανικών μερών περιλαμβάνει κινητήρα boxer τοποθετημένο πίσω, τετρακίνηση, ενεργητική ανάρτηση, τμήματα από αλουμίνιο, υψηλή στρεπτική ακαμψία και άφθονες δόσεις αδρεναλίνης.
Με το πάτημα του διακόπτη "Sport" ενεργοποιείται το Overboost του κινητήρα, το Tiptronic κρατάει πιο ψηλά τις στροφές του κινητήρα, ενώ η ρύθμιση της ενεργητικής ανάρτησης σκληραίνει.