Διαβάστηκε από 4679αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:10/7/2007
Για την κίνηση του νέου 500 υπάρχουν τα γνωστά μηχανικά σύνολα της σειράς Fire, όπως είναι το 8βάλβιδο των 1,2 λτ. με λίγο ανεβασμένη ισχύ στους 69 ίππους (από 60 π.χ. στο Panda) και το 16βάλβιδο των 1,4 λτ., απόδοσης 100 ίππων. Όσον αφορά στην έκδοση με τον πιο δυνατό κινητήρα που οδηγήσαμε (δυστυχώς για πολύ λίγα χιλιόμετρα, λόγω του πιεσμένου χρόνου), οι ρυθμοί επιταχύνσεων μας ικανοποίησαν, αν και το περιμέναμε ακόμη πιο σβέλτο, βάσει της αναλογίας των 100 ίππων με τα 930 κιλά του αμαξώματος και του 6τάχυτου κιβωτίου (με τη θετική αίσθηση και την ιδανική θέση). Στα αρνητικά που εντοπίσαμε ήταν ο αυξημένος θόρυβος και τραχύτητα που διαπερνούσε την καμπίνα, το τράβηγμα στις χαμηλές στροφές και η αμεσότητα στο πάτημα του γκαζιού, η οποία ωστόσο βελτιωνόταν με το πάτημα του διακόπτη "Sport". Αξίζει, μάλιστα, να σημειωθεί ότι όλοι οι κινητήρες καλύπτουν τις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων Euro 5, οι οποίες θα τεθούν σε ισχύ από το 2009.
O κινητήρας των 1,4 λτ., με τους 100 ίππους και το 6άρι κιβώτιο, κινεί με ιδιαίτερη άνεση το ελαφρύ αμάξωμα, ωστόσο ο θόρυβος που παράγει γίνεται αισθητός στο εσωτερικό.