Διαβάστηκε από 32586αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:4/9/2007
Το ταμπλό του Bravo διακρίνεται για το μοντέρνο του σχεδιασμό και την προσεγμένη ποιότητα υλικών, ενώ δείχνει αρκετά "δεμένο".
Η εικόνα στο θάλαμο των επιβατών του Bravo είναι εντελώς νέα και δε μοιάζει με άλλου μοντέλου της Fiat, εκτός κάποιων βασικών κοινών επιμέρους χειριστηρίων (π.χ. διακόπτες για τα παράθυρα και μπουτόν στο τιμόνι). Το βλέμμα εστιάζει πρώτα απ' όλα στη σχεδίαση της πλατιάς κεντρικής κονσόλας, η οποία είναι ελαφρώς στραμμένη στον οδηγό προς όφελος της εργονομίας. Κατόπιν τα χέρια κατευθύνονται προς το τμήμα του ταμπλό, με το μαλακό στην υφή πλαστικό και την όψη ανθρακονήματος. Το υπόλοιπο πάνω μέρος αποτελείται από σκληρό πλαστικό, το οποίο δείχνει αρκετά συμπαγές, όπως ισχύει συνολικά για ολόκληρο το ταμπλό.
Παράλληλα, παρατηρεί κανείς πως όλες οι επιφάνειες καλύπτονται από ευχάριστα στην υφή και όψη υλικά, τα οποία τονίζουν το μοντέρνο στιλ του αυτοκινήτου, εν αντιθέσει με την "πολυφορεμένη" υφή της απομίμησης δέρματος.
Μικροατέλειες στη συναρμογή παρατηρούνται στη βάση της κεντρικής κονσόλας, ενώ ορισμένα πλαστικά, όπως αυτό ανάμεσα από τα καθίσματα, δείχνουν κατώτερης ποιότητας.
Σε επίπεδο εργονομίας, ο οδηγός εξοικειώνεται γρήγορα με τις θέσεις και τις λειτουργίες των επιμέρους χειριστηρίων που βρίσκονται στην κεντρική κονσόλα, ενώ παράλληλα θα βρει εύκολα την κατάλληλη θέση οδήγησης. Χώροι για μικροαντικείμενα και ποτηροθήκες υπάρχουν σε ικανοποιητικό βαθμό, ωστόσο στις πόρτες οι θήκες είναι σχετικά μικρές.
Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του όλες τις ρυθμίσεις για το κάθισμα και το τιμόνι, ενώ θα βολευτούν τόσο αυτοί που κάθονται χαμηλά, όσο και ψηλά.
Ο πίνακας οργάνων περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις σε αναλογική μορφή, καθώς και trip computer.
Στον υπολογιστή ταξιδιού μεταξύ άλλων υπάρχει ένδειξη με διαβαθμίσεις για την πίεση του turbo.