ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/10/2007
Πρώτη επαφή
Time 2
Attack
Oδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 4082 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/10/2007
Ζοοm zoom, στη μικρή κατηγορία
Το νέο Mazda2 διαθέτει νέο πλαίσιο, αλλά ίδιο μεταξόνιο (2.490 χλστ.) με το προηγούμενο και ίδια δομή της ανάρτησης (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο πίσω άξονα). Η ανάρτηση παρέχει πολύ καλά επίπεδα άνεσης μέσω της απορροφητικότητάς της, ενώ το πλαίσιο δείχνει ικανό να χειριστεί και πολύ περισσότερα άλογα. Οδηγικά, το Mazda2 αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευχάριστο, ακόμη και στις γρήγορες αναζητήσεις του οδηγού, με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι σχετικά μικρές και την οδική συμπεριφορά του να κρίνεται ουδέτερη στις περισσότερες των περιπτώσεων. Το σύστημα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς (DSC), όπου υπάρχει, δεν επεμβαίνει συχνά, αφού θα πρέπει ο οδηγός να το παρακάνει. Τέλος, τα φρένα, και παρά τα ταμπούρα στον πίσω άξονα, ακόμη και στο 1,5 λίτρων κρίνονται αποτελεσματικά, ενώ το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης (EPAS) παρουσιάζει τεχνητή αίσθηση σε χαμηλές ταχύτητες, αλλά είναι αρκούντως άμεσο και παρέχει καλή πληροφόρηση σε υψηλές.
Η λύση της ανάρτησης δεν άλλαξε και έτσι και στο νέο Mazda2 συναντάμε γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και Ημιάκαμπτο άξονα στο πίσω μέρος. Πάντως οδηγικά ο ημιάκαμπτος δεν παρουσιάζει προβλήματα σταθερότητας.

 
 Νέο Mazda2
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Κινητήρες - Επιδόσεις
Oδική συμπεριφορά
Ασφάλεια