Διαβάστηκε από 25982αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/10/2007
Στο χώμα το Forester έχει πιο "παιχνιδιάρικη" συμπεριφορά, ενώ παράλληλα προσφέρει υψηλή άνεση.
Όσοι επιλέξουν να κινηθούν σε πατημένες χωμάτινες διαδρομές, δε θα αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα και με τα τρία αυτοκίνητα, τα οποία παράλληλα είναι ευχάριστα. Σε σβέλτους ρυθμούς, πιο "παιχνιδιάρικη" συμπεριφορά έχει το Forester λόγω της συμμετρικής τετρακίνησης, που μεταβάλλει ανάλογα το ποσοστό της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες, ενώ στο τιμόνι δε μεταφέρονται κραδασμοί και η ανάρτηση απορροφάει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες. Παράλληλα, σε πιο "δύσκολα" σημεία τη λύση δίνουν οι κοντές σχέσεις μετάδοσης, οι οποίες επιλέγονται μέσω του μοχλού δίπλα από το χειρόφρενο. Πολύ κοντά στο Subaru τοποθετείται το Compass, με τη δυνατότητα κλειδώματος της τετρακίνησης. Ακόμη, διακρίνεται για τον εύκολο έλεγχο του αμαξώματος, σε περίπτωση που ο οδηγός αποφασίσει να κινηθεί με πλαγιολίσθηση. Ο προσανατολισμός του CR-V περισσότερο στην άσφαλτο γίνεται αντιληπτός στα πιο δύσκολα κομμάτια, όπου η αυτόματη τετρακίνηση δείχνει αδυναμίες, ενώ τα όρια τίθενται και από τη χαμηλή απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. Όσον αφορά στις εκτός δρόμου δοκιμασίες (στην πίστα Αττάρτ) όπου υποβάλλαμε τα τρία SUV, βλέπουμε ότι το Forester συγκεντρώνει περισσότερους βαθμούς στο σύνολο. Ωστόσο, απέναντι σε ένα πιο "off road" μοντέλο, όπως είναι το Suzuki Grand Vitara 2,0, παρατηρούμε ότι εκεί που χάνουν με διαφορά, είναι στην υπερπήδηση εμποδίου και στη γωνία προσέγγισης.
Μέσω του εν λόγω διακόπτη, στο Compass κλειδώνει η τετρακίνηση σε αναλογία 60:40.
H επιλογή των κοντών σχέσεων μετάδοσης στο Forester γίνεται με το σήκωμα του εικονιζόμενου μοχλού.