ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  30/10/2007
TEST
Renault Twingo 1,2 16v 75 PS
Pas mal, pas mal...
Διαβάστηκε από 18644 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:30/10/2007
Το Twingo είναι ξεκούραστο στην καθημερινή οδήγηση.
Το δεύτερης γενιάς Twingo εμφανίζεται συνολικά εκσυγχρονισμένο αλλά λιγότερο πρωτότυπο σχεδιαστικά, αποτελώντας τη μέση λύση για εκείνους, που τα μίνι αυτοκίνητα τους φαίνονται πολύ μικρά και τα αμέσως μεγαλύτερα λιγότερο πρακτικά.
Σχεδιαστικά, το νέο Twingo έχει χάσει την έντονη προσωπικότητα που διέκρινε το πρώτο μοντέλο, το οποίο ακόμη και σήμερα, 15 χρόνια μετά την παρουσίασή του, παραμένει ξεχωριστό αισθητικά.
Δεκαπέντε ολόκληρα χρόνια μετά, η Renault λανσάρει τον αντικαταστάτη του "αειθαλούς" πρώτου Twingo με το δεύτερης γενιάς ομώνυμο μοντέλο, το οποίο συνολικά όχι μόνο το δείχνει, αλλά και είναι περισσότερο… αυτοκίνητο.
Από την εκκεντρικότητα στη συμβατικότητα
Το πρώτης γενιάς Twingo, αν μη τι άλλο, είχε "επαναστατήσει" με την καινοτομική σχεδίαση του ενός όγκου αμαξώματός του. Στο νέο μοντέλο, οι σχεδιαστές της Renault ακολούθησαν πιο συντηρητικές φόρμες στο δύο -πλέον- όγκων αμάξωμα, από το οποίο λείπει αυτό το κάτι ξεχωριστό αισθητικά, που θα περίμενε κανείς από ένα μοντέλο της γαλλικής φίρμας -και δη από Twingo. Το μόνο στοιχείο που διατηρήθηκε αναλλοίωτο από το πρώτο Twingo, είναι οι "κρυμμένες" χειρολαβές των θυρών, οι οποίες δεν είναι και ιδιαίτερα πρακτικές.
Πόσο μεγάλωσε το νέο Twingo;
Το δεύτερης γενιάς Twingo εμφανίζεται συνολικά μεγαλύτερο σε σχέση με το προκάτοχο μοντέλο, όμως παραμένει ένα κόμπακτ διαστάσεων αυτοκίνητο. Πιο συγκεκριμένα, το νέο Twingo παρουσιάζει αυξημένο μήκος, πλάτος και ύψος κατά 170, 24 και 30 χλστ. αντίστοιχα, όπως και μεταξόνιο κατά 22 χλστ. Ωστόσο, παρ' όλο που μεγάλωσε, παραμένει αρκετά πιο κοντό σε μήκος από το Clio (κατά 386 χλστ.), στοιχείο το οποίο ωφελεί στην ευελιξία των αστικών μετακινήσεων.
ΣΥΝ & ΠΛΗΝ
(+): Οδική συμπεριφορά, άνεση ανάρτησης και καθισμάτων, χώροι, πρακτικότητα και σχεδίαση εσωτερικού, ορατότητα
(-): Απρόσωπη σχεδίαση εξωτερικά, θόρυβος κινητήρα, μακριές διαδρομές επιλογέα ταχυτήτων, αίσθηση τιμονιού στις στροφές, μεταφορά κραδασμών στον επιλογέα από τον κινητήρα
Από 8.700 έως 13.500 ευρώ
Το νέο Twingo θα λανσαριστεί επίσημα τον ερχόμενο Ιανουάριο, ωστόσο η ελληνική αντιπροσωπεία έδωσε στη δημοσιότητα την πλήρη γκάμα του μοντέλου και τις τιμές. Η βασική έκδοση Access, με τον κινητήρα των 60 ίππων, κοστίζει από 8.700 ευρώ, με αρκετές όμως βασικές ελλείψεις στον εξοπλισμό άνεσης, όπως το air condition και τις ηλεκτρικές ευκολίες, στοιχεία τα οποία περιλαμβάνει η αμέσως επόμενη Authentic στα 9.700 ευρώ. Η έκδοση με το μοτέρ των 76 ίππων κοστίζει από 10.800 ευρώ, με όλα τα απαραίτητα μέσα ανέσεων και ασφάλειας, ενώ η κορυφαία έκδοση GT Turbo των 101 ίππων τιμάται στα 13.500 ευρώ, με πλήρη εξοπλισμό.
Ιστορική αναδρομή
Το πρώτο Twingo, το οποίο επιμελήθηκε αισθητικά ο επικεφαλής του τμήματος σχεδίασης της Renault, o Patrick le Quement, έκανε την πρεμιέρα του το 1992, στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού και λανσαρίστηκε το '93. Αρχικά, για την κίνησή του υπήρχε ένα μηχανικό σύνολο 1,2 λτ., ισχύος 55 ίππων, το οποίο αντικαταστάθηκε το 1996 από ένα μοτέρ 1,1 λτ., απόδοσης 60 ίππων. Παράλληλα, το 2000 προστέθηκε ο κινητήρας των 1,2 λτ. των 75 ίππων. Η παραγωγή του πρώτης γενιάς Twingo σταμάτησε στις 28 Ιουνίου του 2007, ωστόσο συνεχίζει να κατασκευάζεται στην Κολομβία για την αγορά της Νοτίου Αμερικής. Συνολικά, από το 1993 έως το 2007 πωλήθηκαν περισσότερα από 2,4 εκατομμύρια Twingo, ενώ έγιναν 3 αναβαθμίσεις, το 1998, το 2000 και το 2004.

 
 Renault Twingo 1,2 16v 75 PS
Κινητήρας
Εσωτερικό
¶νετοι χώροι για 4 επιβάτες στην πρακτική καμπίνα
Ευελιξία, άνεση και σίγουρο "πάτημα"
4 αστέρια στα crash tests