Διαβάστηκε από 18644αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:30/10/2007
Ο οδηγός είναι σε θέση να εξαντλήσει τα αποθέματα ισχύος του κινητήρα σε κάθε διαδρομή, εκμεταλλευόμενος το στιβαρό πλαίσιο και το κατάλληλο στήσιμο της ανάρτησης.
Στο δρόμο, το νέο Twingo τοποθετείται σε ανώτερο επίπεδο σε σχέση με τα πιο μικρά σε διαστάσεις μίνι μοντέλα, ενώ βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από τα αμέσως μεγαλύτερα (π.χ. ίδιας κατηγορίας με το Clio). Το νέο σούπερ μίνι της γαλλικής φίρμας αποπνέει στιβαρότητα, ενώ συνδυάζει ιδανικά την προσφερόμενη άνεση με τη σταθερότητα, ακόμη και σε ρυθμούς που δεν ταιριάζουν (από πλευράς φιλοσοφίας) με τον αστικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Στις αστικές μετακινήσεις, ο οδηγός και οι υπόλοιποι επιβάτες θα εκτιμήσουν την πολύ καλή περιμετρική ορατότητα και την άνεση από την ανάρτηση και τα καθίσματα. Στις μανούβρες και στο παρκάρισμα εξυπηρετούν το μικρό μήκος του αμαξώματος (3,6 μ.) και το τιμόνι, το οποίο κόβει αρκετά (κύκλος στροφής 9,85 μ.), αλλά από την άλλη πλευρά, οι πολλές στροφές από άκρη σε άκρη (3,3) δεν είναι και ό,τι πιο βολικό. Το νέο Twingo, εκτός από την πόλη, είναι σε θέση να καλύψει και μακρινές αποστάσεις τόσο σε ανοιχτούς δρόμους, όσο και σε επαρχιακούς με στροφές, όπου και στις δύο περιπτώσεις εκτιμάται η πολύ καλή οδική του συμπεριφορά. Στην ευθεία ταξιδεύει με άνεση, με ταχύτητες γύρω στα 140 χλμ./ώρα, ενώ το μόνο που παρατηρείται είναι μία "νευρικότητα" στο αμάξωμα, όταν το αυτοκίνητο περνάει από διαδοχικές εγκάρσιες ανωμαλίες, γεγονός που έχει να κάνει με τον ημιάκαμπτο πίσω άξονα και το κοντό σχετικά μεταξόνιο. Στις στροφές, το νέο Twingo… μπαίνει με βαθιά πατημένο το πεντάλ του γκαζιού, αφού τόσο η ρύθμιση της ανάρτησης, όσο και τα φαρδιά μετατρόχια εξασφαλίζουν πολύ καλό "πάτημα". Το μόνο που θα αναζητηθεί, είναι καλύτερη πληροφόρηση από το τιμόνι, το οποίο ωστόσο έχει καλή αμεσότητα στις εντολές του οδηγού και το απαιτούμενο βάρος στη θέση της ευθείας.
Το Twingo είναι ξεκούραστο στην καθημερινή οδήγηση, γεγονός στο οποίο συμβάλλουν η άνετη ανάρτηση και τα καθίσματα.