Διαβάστηκε από 2304αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:13/11/2007
Μικρά (1.000 - 1.200 κ.εκ.) - 0-100
Όχημα
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
Renault Clio 1,2 Turbo
106/5.490
144/2.820
10,9
Nissan Micra 1,2
88/5.200
123/3.150
11,8
Mitsubishi Colt 1,1
85/6.010
115/3.640
12,9
Renault Clio 1,2
76/5.450
108/3.830
13,6
Mazda 2 1,25
79/6.010
120/4.080
14,7
Lancia Ypsilon 1,2 16V
77/5.010
114/3.970
15,1
Seat Ibiza 1,2
70/5.400*
112/3.000*
15,5
Chevrolet Aveo 1,2 3d
76/5.360
110/4.210
15,5
VW Polo 1,2 12V
69/5.370
109/3.010
15,6
Toyota Yaris 1,0
72/6.000
98/3.480
15,7
Daihatsu Sirion 1,0
77/5.950
107/3.230
16,4
Lancia Ypsilon 1,2 8V
62/5.000
108/3.470
17,4
Fiat Punto 60 5d
61/4.990
103/3.220
18,0
* Εργοστασιακές τιμές
Μικρά (1.000 - 1.200 κ.εκ.) - Ρεπρίζ
Όχημα
60-100 χλμ./ώρα με 4η
80-120 χλμ./ώρα με 5η
Renault Clio 1,2 Turbo
10,6
17,2
Nissan Micra 1,2
11,6
19,0
VW Polo 1,2 12V
13,8
21,9
Seat Ibiza 1,2
14,2
21,7
Renault Clio 1,2
13,3
23,8
Mitsubishi Colt 1,1
13,7
24,3
Daihatsu Sirion 1,0
14,5
27,5
Toyota Yaris 1,0
15,3
28,8
Mazda 2 1,25
15,8
29,2
Chevrolet Aveo 1,2 3d
16,2
31,9
Lancia Ypsilon 1,2 8V
16,6
31,9
Lancia Ypsilon 1,2 16V
17,2
34,1
Fiat Punto 60 5d
17,8
34,3
Renault Clio 1,2 Turbo
To Renault Clio 1,2T είναι μακράν το πρώτο όσον αφορά στις επιδόσεις στην κατηγορία, καθώς είναι το μόνο αυτοκίνητο που διαθέτει υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα. Μέσα στην πόλη κινείται αρκετά σβέλτα, χωρίς να κουράζει τον οδηγό. Σε ανοικτό δρόμο εκπλήσσει με τη συμπεριφορά του, όντας αρκετά γρήγορο και σταθερό. Το γενικό στήσιμό του εξαλείφει αρκετά τις κλίσεις σε δρόμο με συνεχείς στροφές, δίνοντας μια αίσθηση ασφάλειας στον οδηγό.
Nissan Micra 1,2
Μέσα στην πόλη το Micra κινείται με άνεση, λόγω του αστικού προσανατολισμού του. Ωστόσο, το αυτοκίνητο παρουσιάζεται σταθερό και άνετο και στις εκτός πόλης διαδρομές, ενώ και ο κινητήρας των 1,2 λίτρων προσδίδει καλές επιδόσεις στο αμάξωμα.