Διαβάστηκε από 9198αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:11/12/2007
Οδηγικά, το Mazda 2 αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευχάριστο, ακόμη και στις γρήγορες αναζητήσεις του οδηγού,
Η μεσαία -από άποψη απόδοσης κινητήρα- έκδοση του νέου Μazda 2 χαρακτηρίζεται πλήρης για τα δεδομένα της μικρής κατηγορίας και είναι εκείνη κυρίως που θα αναλάβει να αντιμετωπίσει τον ισχυρό ανταγωνισμό.
Το νέο Mazda 2 διατίθεται με έναν κινητήρα 1,3 λίτρων σε δύο εκδόσεις (75 και 86 ίππων), ενώ από κει και ύστερα η κορυφαία έκδοση εφοδιάζεται με 1,5 λίτρων κινητήρα, 108 δυναμομετρημένων ίππων. Η τιμή του, βέβαια, ξεφεύγει λίγο από τα δεδομένα της μικρής κατηγορίας και έτσι το όλο βάρος "πέφτει" πάνω σε εκείνα των 1,3 λίτρων. Από εκείνες η μικρότερη έκδοση, που αποτελεί και τη βασική, έχει λιτό επίπεδο εξοπλισμού, ενώ εκείνη με τους 86 ονομαστικούς (91 δυναμομετρημένους ίππους) ανταποκρίνεται καλύτερα τόσο σε αστικές, όσο και υπεραστικές ανάγκες, προσφέροντας καλύτερο εξοπλισμό και με κόστος 1.100 ευρώ επιπλέον της πλούσιας έκδοσης με τα 75 άλογα.
Εμφάνιση
Το νέο Mazda 2 εμφανίζει αρκετά δυναμικό χαρακτήρα. Το σφηνοειδές αμάξωμα με τα αμυγδαλωτά φωτιστικά σώματα στο εμπρός μέρος και τις μεγάλες εισαγωγές αέρα των προφυλακτήρων συμπληρώνεται από τα φουσκωμένα φτερά και τα τονισμένα νεύρα στα πλευρικά του αμαξώματος.
Oδική συμπεριφορά Οδηγικά, το Mazda 2 αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευχάριστο, ακόμη και στις γρήγορες αναζητήσεις του οδηγού, με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι σχετικά μικρές, ενώ η οδική συμπεριφορά του να κρίνεται ουδέτερη στις περισσότερες των περιπτώσεων. Η υποστροφή σε ολισθηρό οδόστρωμα υπό πίεση είναι προοδευτική, ενώ τα φρένα ικανοποιούν απόλυτα με την απόδοσή τους. Το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης (EPAS) παρουσιάζει τεχνητή αίσθηση σε χαμηλές ταχύτητες, αλλά είναι αρκούντως άμεσο και παρέχει καλή πληροφόρηση σε υψηλές.
Κινητήρας - Επιδόσεις
O κινητήρας των 1,3 λίτρων αποδίδει 91 δυναμομετρημένους ίππους και προσδίδει αρκετά καλές επιδόσεις -για τα δεδομένα της κατηγορίας- στο ενός τόνου αμάξωμα του Mazda 2. Είναι ελαστικός και παρουσιάζει επάρκεια απόδοσης σε υψηλές στροφές, ωστόσο εκεί παράγει αυξημένα επίπεδα θορύβου. Το 5τάχυτο κιβώτιο είναι σαφές σε αίσθηση και έχει θετικό κούμπωμα, ενώ η σχετικά αραιή του κλιμάκωση συντελεί με τη σειρά του στη διαμόρφωση του πιο οικονομικού αυτοκινήτου στην κατηγορία σε κατανάλωση βενζίνης.
Εσωτερικό - Χώροι
Ευχάριστο και πρακτικό Το εσωτερικό του το Mazda 2 είναι ευχάριστο σχεδιαστικά, ωστόσο θα θέλαμε πιο ανοιχτόχρωμες επενδύσεις, αφού ο διάκοσμος είναι μουντός και αφαιρεί πόντους από το νεανικό χαρακτήρα του. Τα σκληρά υλικά του ταμπλό εμφανίζουν καλή ποιότητα και συναρμογή, ενώ πολύ πρακτικές κρίνονται οι χώροι για μικροαντικείμενα. Σε επίπεδο χώρων, το Mazda 2 ανταποκρίνεται εύκολα στη φιλοξενία δύο επιβατών, με μικρές παραχωρήσεις στο χώρο για τα κεφάλια τους. Ο χώρος αποσκευών έχει χαμηλό κατώφλι φόρτωσης και έχει όγκο 250 λίτρων.