
Παγκόσμια πρεμιέρα για το ηλεκτρικό Toyota C-HR+ στο Kenshiki.
Οικογενειακό, coupe SUV με επιθετική σχεδίαση.
Δικίνητο ή τετρακίνητο με ισχύ από 167 έως 343 άλογα.
Μοντέρνα καμπίνα με οθόνη 14 ιντσών & 2 ασύρματες θήκες φόρτισης smartphone.
Έχει εγγύηση μπαταρίας 1.000.000 χλμ. και έως 11 έτη
autotriti team
Παγκόσμια πρεμιέρα για το ηλεκτρικό Toyota C-HR+ στο Kenshiki
Η λέξη «Kenshiki» σημαίνει «διορατικότητα» στα ιαπωνικά και η Toyota έχει επιλέξει μια φορά το χρόνο να διεξάγει ένα ομώνυμο event στο οποίο ανοίγει τα χαρτιά της για το μέλλον. Στο πλαίσιο του πρόσφατου «Kenshiki 2025» που διεξήχθη στις Βρυξέλλες και ήμασταν προσκεκλημένοι παρουσιάστηκε, μεταξύ άλλων, το ηλεκτρικό Toyota C-HR+.
Το νέο, ηλεκτρικό, οικογενειακό SUV μπορεί να έχει την ονομασία του δημοφιλούς μικρομεσαίου SUV, ωστόσο δεν αποτελεί ακριβώς την ηλεκτρική εκδοχή του γνωστού, υβριδικού Toyota C-HR, καθώς βασίζεται στην πλατφόρμα e-TNGA, είναι 16 εκατοστά μεγαλύτερο (μήκος: 4,52 μέτρα), έχει 11 εκατοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο (2,75 μ.) και σχεδιαστικά βασίζεται στο Toyota bZ Compact SUV Concept το οποίο έκανε πρεμιέρα στα τέλη του 2022 και είχε παρουσιάσει ο ίδιος ο Akio Toyoda, πρόεδρος της ιαπωνικής εταιρείας.
Οικογενειακό, coupe SUV με επιθετική σχεδίαση
Όσον αφορά το design, το C-HR+ έχει έντονες, επιθετικές γραμμές και μεγάλες επίπεδες επιφάνειες στο εμπρός μέρος, έντονες καμπύλες στο πλάι και απότομη κλίση της οροφής προς τα πίσω συνδυαστικά με full-LED φωτιστικά σώματα και την ενσωματωμένη αεροτομή, στοιχεία που του χαρίζουν coupe αισθητική ενώ παράλληλα εκφράζουν τη νεότερη σχεδιαστική γλώσσα των μοντέλων της ιαπωνικής φίρμας.
Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι η άκρως αεροδυναμική σιλουέτα του C-HR+ να αποπνέει δυναμισμό, την ίδια στιγμή που το ιαπωνικό στρατόπεδο υπόσχεται αυτονομία 600 χλμ. (WLTP). Από κοντά που το είδαμε θα πούμε πως μας άρεσε πολύ και όντως δείχνει μεγαλύτερο από το C-HR hybrid.

Το Toyota C-HR+ έχει κοινά σχεδιαστικά στοιχεία με το C-HR, αλλά είναι εντελώς διαφορετικό από κάτω. Θα προσφέρεται με δύο επιλογές μπαταρίας 57,7 και 77 kWh και ιπποδυνάμεις έως 343 ίππους. Στην Ελλάδα θα έρθει μέσα στο 2025.
Δικίνητο ή τετρακίνητο με ισχύ από 167 έως 343 άλογα
Όσον αφορά τους κινητήρες και τις μπαταρίες, να σημειώσουμε πως η τεχνολογία του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης είναι κοινή με εκείνη του ανανεωμένου Toyota bZ4X, προσφέροντας τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε δύο μπαταρίες με μεικτή χωρητικότητα 57,7 και 77 kWh.
Το C-HR+ με την μπαταρία των 57,7 kWh προσφέρεται αποκλειστικά ως προσθιοκίνητο με 167 ίππους, ενώ οι εκδόσεις με τη μεγαλύτερη μπαταρία των 77 kWh διατίθενται με κίνηση στους εμπρός ή τους τέσσερις τροχούς με την ονομαστική ισχύ του προσθιοκίνητου να ορίζεται στα 224 άλογα και του AWD στους 343 ίππους. Σύμφωνα με την Toyota, το 0-100 χλμ./ώρα για το ισχυρότερο C-HR+ AWD των 343 ίππων ολοκληρώνεται σε 5,2 δλ., ενώ σε ό,τι αφορά την AC φόρτιση σε όλες τις εκδόσεις υπάρχει ενσωματωμένος φορτιστής (onboard charger) 11 kW (προαιρετικά διατίθεται και με 22 kW). Για την ταχυφόρτιση DC το C-HR+ υποστηρίζει «ταχύτητες» έως και 150 kW.
Οι άνθρωποι της Toyota στάθηκαν ιδίαιτερα στο ότι το C-HR+ έχει εγγύηση μπαταρίας 1.000.000 χλμ. και έως 11 έτη, ό,τι ισχύει δηλαδή σε όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα της ιαπωνικής φίρμας.
Μοντέρνα καμπίνα με οθόνη 14 ιντσών & 2 ασύρματες θήκες φόρτισης smartphone
Περνώντας στην καμπίνα του νέου Toyota C-HR+ το σχεδιαστικό μοτίβο παραπέμπει στα νεότερα ηλεκτρικά και Plug-in Hybrid μοντέλα της μάρκας. Μίνιμαλ ντιζάιν στο ταμπλό με τη διαρρύθμιση που συναντούμε στα Prius και bZ4X με την αιωρούμενη οθόνη σε ρόλο ψηφιακού πίνακα οργάνων και την στάνταρ οθόνη πολυμέσων 14 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό. Χαμηλότερα, στο κέντρο της νέας κονσόλας βρίσκονται δύο πρακτικές θήκες για ασύρματη φόρτιση smartphone οδηγού-συνοδηγού, που απογειώνουν την πρακτικότητα του οικογενειακού SUV συνδυαστικά πάντα με τους πολλούς χώρους για μικροαντικείμενα (π.χ. η κονσόλα ανάμεσα σε οδηγό-συνοδηγό είναι «κούφια») και τις θύρες USB στο πίσω μέρος της καμπίνας. Από πλευράς υλικών, στο ένα και μοναδικό demo car που υπήρχε και είδαμε από κοντά έχουμε να σχολιάσουμε πως έχει γίνει πολύ καλή επιλογή.
Τέλος, αναφορικά με τους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, το σαλόνι του C-HR+ φαίνεται πως μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση τέσσερις επιβάτες ενώ το πορτ-μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 416 λίτρων. Στα θετικά επίσης ότι παρά την κλίση της οροφής, οι πίσω επιβάτες έχουν καλύτερη και από το C-HR ευρυχωρία και ορατότητα προς τα έξω.