Διαβάστηκε από 16124αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/1/2008
Ανέκαθεν, χαρακτηρισμοί όπως "εξαιρετική",
"κορυφαία", "συναρπαστική", "όμορφη", "αντρική" κ.λ.π. προσδιόριζαν ένα κομμάτι του συνόλου μιας BMW M και κυρίως οδηγικό. Η νέα Μ3 είναι
μοναδική σε όλα της, με το "Μ" κεφαλαίο.
H νέα τέταρτη γενιά της ΒΜW Μ3 συνεχίζει την παράδοση, που θέλει ένα αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης με αγωνιστικές προεκτάσεις. Η "Ε92", όπως είναι ο κωδικός αριθμός της, παίρνει τη θέση της καλύτερης Μ3 όλων των εποχών, της Ε46 των 341 ίππων. Το περίεργο στην υπόθεση είναι, ότι οδηγώντας την Ε46 δε σου έλειπε τίποτα. Και δεν άλλαξαν οι καιροί τόσο, ώστε να ζητάς το κάτι παραπάνω. Όμως η Ε92 σου δίνει αρκετά παραπάνω και προπάντων ελευθερία επιλογών.
(Μ) φάνιση
Βασίζεται πάνω σε ένα από τα ομορφότερα κουπέ πολυτελείας και καταφέρνει να διαφοροποιηθεί τεχνηέντως, αποκτώντας την αγριάδα που οφείλει να έχει ως η πιο σπορτίφ πρόταση της σειράς. Αντίθετα με την Μ6 (που και σε εκείνη ταιριάζουν οι παραπάνω χαρακτηρισμοί), η νέα Μ3 κάνει πιο αισθητή τη διαφορά της από τις υπόλοιπες 3άρες.
Για την ακρίβεια, εκτός από το σασί, τις πόρτες, το πορτ-μπαγκάζ, τα παράθυρα και τα φωτιστικά σώματα, η Μ3 δεν έχει άλλα κοινά με τις υπόλοιπες coupe 3άρες. Το αλουμινένιο καπό με το χαρακτηριστικό "φούσκωμα", το οποίο μεγάλωσε (για να χωρέσει ο νέος V8), εφαρμόζει δύο εισαγωγές αέρα εκατέρωθεν αυτού, ενώ στο εσωτερικό του το ανάγλυφο "Μ3", αν και διακριτικό, χτυπάει όμορφα στο μάτι. Τα τονισμένα φτερά εμπρός-πίσω (στα εμπρός οι αεραγωγοί απέκτησαν πιο εκλεπτυσμένη αισθητική σε σχέση με την προηγούμενη Μ3) φιλοξενούν τις εντυπωσιακές 19άρες ζάντες (προαιρετικές), ενώ οι "δίμπρατσοι" καθρέφτες (χαρακτηριστικοί εδώ και 21 χρόνια και τρεις γενιές για την Μ3) δίνουν το "παρών" και σε αυτή τη γενιά. Στο πίσω μέρος, ο νέος προφυλακτήρας φιλοξενεί τις δύο διπλές απολήξεις των εξατμίσεων και ένα διαχύτη, που συμπληρώνει το επίπεδο δάπεδο για αύξηση της αρνητικής άντωσης, ενώ τέλος αξίζει να σταθούμε στην εντυπωσιακή ανθρακονημάτινη οροφή στα πρότυπα της Μ6, η οποία συμβάλλει στην επίτευξη χαμηλού συνολικού βάρους (περίπου 5 κιλά όφελος).
Κόσ(Μ)ημα
Η BMW M3 είναι μια BMW σαν τις άλλες, όπως αυτό ορίζεται από την πολυτελή της υπόσταση και το γενικότερο ποιοτικό χαρακτήρα της. Το υψηλό της τεχνολογικό υπόβαθρο και το αγωνιστικό της προφίλ ανεβάζουν την τιμή της κατά 27.200 ευρώ, σε σχέση με την κορυφαία -μέχρι πρότινος- και εξίσου γρήγορη Coupe 335i. Η τιμή της έτσι ανέρχεται στα 89.300 ευρώ στη βασική έκδοση, από την οποία απουσιάζει το Mdrive, το iDrive και οι 19 ιντσών ζάντες.