ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/1/2008
TEST
Mοναδική
Κινητήρας - Επιδόσεις
Διαβάστηκε από 16124 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/1/2008
Ένα τεχνολογικό δια(Μ)άντι
Ο νέος V8 ενσωματώνει τεχνολογία από τη F1 και αποτελεί επάξια το συνεχιστή των κορυφαίων κινητήρων, που βγαίνει από τα σπλάχνα της Μ GmbH.
Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η Μ3 εξοπλίζεται με 8κύλινδο κινητήρα, αφήνοντας στην ιστορία τον πολλάκις διακεκριμένο V6 της απελθούσας. Ο νέος V8, με περιεχόμενη γωνία κυλίνδρων 90ο, είναι εντυπωσιακός τόσο σε λειτουργία, όσο και σε επιδόσεις, με τα τεχνολογικά του στοιχεία να προέρχονται από την ομάδα της BMW Sauber της F1. Είναι αλουμινένιος και αποτελεί τον πιο ελαφρύ κινητήρα V8 αυτή τη στιγμή, ενώ δανείζεται αρκετή τεχνολογία από το V10, που κινεί τις Μ5 και Μ6. Διαθέτει 8 πετάλουδες γκαζιού (μία πεταλούδα σε κάθε κύλινδρο) με δύο ενεργοποιητές για κάθε πλευρά κυλίνδρων (4 πεταλούδες), γεγονός που επενεργεί ως φυσική υπερπλήρωση, ενώ διαθέτει σύστημα διπλού μεταβλητού χρονισμού των εκκεντροφόρων (double - Vanos) και δύο αντλίες λαδιού, που εξασφαλίζουν τη σωστή του λίπανση και προστασία. Παραδοσιακά για Μ "γυρίζει" ψηλά (κόφτης στις 8.400 σ.α.λ.) και βρίσκεται στα φόρτε του, όταν το στροφόμετρο περάσει τις 4.000 σ.α.λ. .Ο στριγκός μεταλλικός ήχος του πλαισιώνει το αγωνιστικό του προφίλ ενώ, τέλος, συνδυάζεται με μηχανικό 6τάχυτο -ιδιαίτερα ακριβές- κιβώτιο, που διαθέτει δίδισκο συμπλέκτη.

 
 ΒMW M3 Coupe
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
M Drive
Εσωτερικό - Χώροι
Κινητήρας - Επιδόσεις
Oδική συμπεριφορά