Διαβάστηκε από 19282αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/1/2008
Περισσότερο ευέλικτο και εμφανώς πιο γρήγορο
Μετά τον 1,8 ΤSI κινητήρα του ομίλου, η Seat συμπεριέλαβε και το μικρότερο 1,4 λίτρων αντίστοιχης φιλοσοφίας κινητήρα κάτω από το καπό του Leon, αναδεικνύοντας τον εν γένει δυναμικό του χαρακτήρα και από τα 1,4 λίτρα.
Εκτός από το λογότυπο TSI στα εμπρός φτερά, τίποτα δε μαρτυρά τη διαφορετικότητα αυτής της έκδοσης.
Ακολουθώντας το ρεύμα της εποχής, που τροφοδοτείται από τους νέους κινητήρες TSI του ομίλου, ήρθε η σειρά της Seat να συμπεριλάβει στην γκάμα του Leon και το μικρότερο των 1,4 λίτρων. Ο κινητήρας αυτός έρχεται να διευρύνει τις κλασικές επιλογές στα 1,4 και 1,6 λίτρα. Η αλήθεια είναι, ότι η απουσία του ατμοσφαιρικού 1,6 FSI από την γκάμα του Leon ήταν αισθητή, αφού οι 102 ίπποι του είναι "λίγοι" για τα δεδομένα του ανταγωνισμού, άσχετα από το γεγονός ότι οι επιδόσεις του είναι καλές -χάρη της σφιχτής κλιμάκωσης του κιβωτίου. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με τον επίσης ατμοσφαιρικό 1,4 λίτρων -με τους 85 ίππους- κινητήρα, που αποτελεί τη βασική έκδοση του Leon. Τώρα, όμως, το Leon αναζητά τη δική του μερίδα του Leon-τος, αφού σαφώς αυτός ο κινητήρας προσφέρει καλύτερες επιδόσεις και είναι και πιο οικονομικός σε κατανάλωση. Η τιμή του, ξεκινά από τα 18.300 ευρώ στην έκδοση Elegance, ενώ με την έκπτωση που ισχύει για αγορά τοις μετρητοίς ή σε συνδυασμό με τα έντοκα χρηματοδοτικά προγράμματα της εταιρείας, κατεβαίνει στα 16.800 ευρώ. Όπως γίνεται άμεσα αντιληπτό, ουσιαστικά ο νέος 1,4 λίτρων θα συμπληρώσει τις πωλήσεις του 1,6 MPΙ και αυτό γιατί, η διαφορά στην τιμή του είναι μεγάλη από τη βασική έκδοση των 1,4 λίτρων (1.900 ευρώ επιπλέον). Εμφανισιακά Το Leon στην έκδοση TSI δε διαφοροποιείται αισθητικά διατηρώντας το δυναμικό αλλά προσγειωμένο προφίλ. Ουσιαστικά η μοναδική διαφορά που υποδηλώνει την ύπαρξη TSI κινητήρα κάτω από το καπό του, αφορά στα αντίστοιχα λογότυπα (φωτό), αν και πάλι ο παρατηρητής δεν μπορεί να καταλάβει αν πρόκειται για τον 1,4 ή τον 1,8 λίτρων κινητήρα. ΣΥΝ & ΠΛΗΝ (+): Απόδοση και ελαστικότητα κινητήρα, οδική συμπεριφορά και αίσθηση (-): Μέτρια επίπεδα χώρων, σχεδίαση εσωτερικού Σε σχεση με το 1,6 MPI • 29 ίπποι περισσότεροι • Πιο γρήγορο κατά 2,1 δλ. στην μέτρηση 0-100 χλμ.ώρα • Πιο γρήγορο κατά 2,3 δλ. στην μέτρηση 60-100 χλμ./ώρα με 4η • Πιο γρήγορο κατά 4,4 δλ. στην μέτρηση 60-100 χλμ./ώρα με 5η • 13 χλμ./ώρα μεγαλύτερη τελική ταχύτητα • 1 λίτρο χαμηλότερη κατανάλωση για κάθε 100 χλμ. απόστασης σε μεικτές συνθήκες • Ακριβότερο κατά 650 ευρώ στην έκδοση Stylance από την αντίστοιχη έκδοση των 1,6 λίτρων