Διαβάστηκε από 35302αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/1/2008
Το στιβαρό πλαίσιο, σε συνδυασμό με τις πολύ καλά ρυθμισμένες ανεξάρτητες αναρτήσεις σε όλους τους τροχούς, κερδίζει την εμπιστοσύνη του οδηγού από τα πρώτα χιλιόμετρα. Στην πόλη, παρά τον αυξημένο του όγκο, το μεσαίο VW δεν δίνει την εντύπωση ενός ράθυμου και δυσκίνητου αυτοκινήτου, λόγω και της ζωντάνιας των κινητήρων, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι είναι και ευέλικτο (μήκος 4.765 χλστ.). Μεταξύ των δύο μοντέλων στις ίδιες μάλιστα εκδόσεις τους (Sportline), η ρύθμιση στις αναρτήσεις τους διαφέρει, με αυτή του 1,8 TSI να είναι πιο σφιχτή. Αυτό γίνεται αισθητό κατά τη διέλευση του αυτοκινήτου από έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος, οι οποίες γίνονται περισσότερο αντιληπτές στους επιβάτες, σε σχέση με το πιο άνετο 1,4 TSI, όπου μεταφέρονται λιγότεροι κραδασμοί και ταλαντώσεις στο εσωτερικό. Υψηλό είναι το αίσθημα ασφάλειας που αποπνέει το Passat και με τους δύο κινητήρες, τόσο σε μια διαδρομή με στροφές όσο και στον αυτοκινητόδρομο. Στην πρώτη περίπτωση, το αμάξωμά του παρουσιάζει ομοιογένεια και συμπεριφέρεται ως ένα ενιαίο σύνολο, αφού οι όποιες υπο/υπερστροφικές τάσεις που θα εκδηλωθούν κατόπιν επιδίωξης του οδηγού (μόνο με το ESP απενεργοποιημένο), ελέγχονται άμεσα και με ευκολία, μέσω του θετικού σε αμεσότητα και βάρος τιμονιού. Παράλληλα, στον ανοιχτό δρόμο το Passat "καταπίνει" τα χιλιόμετρα με άνεση, χωρίς να γίνονται αντιληπτές στον οδηγό και στους υπόλοιπους επιβάτες οι υψηλές ταχύτητες κίνησης που με ευχέρεια "πιάνει" ειδικά το 1,8 TSI.
Το Passat παρουσιάζει ουδέτερα χαρακτηριστικά στις στροφές και υψηλή σταθερότητα στον ανοιχτό δρόμο, ενώ το τιμόνι διαθέτει ακρίβεια στους χειρισμούς και το απαιτούμενο βάρος.
Στο 1,8 TSI, η πιο σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης το καθιστά πιο ευχάριστο οδηγικά σε μια διαδρομή με στροφές, όπου παράλληλα οι κλίσεις του αμαξώματος είναι μικρότερες.