Διαβάστηκε από 7103αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/1/2008
Στο δρόμο το Astra Sedan παρουσιάζεται ασφαλές, ενώ εκεί που μειονεκτεί κυρίως, είναι στην ελαφριά αίσθηση και μέτρια πληροφόρηση του τιμονιού.
Όπως σε όλα τα Astra, έτσι και στη νεότερη σεντάν έκδοση, η ανάρτησή του αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, με ψαλίδια βάσης και αντιστρεπτική δοκό και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, ενώ η ρύθμισή της είναι σφιχτή. Αυτό το χαρακτηριστικό της, σε συνδυασμό με τα σχετικά σκληρά καθίσματα, δεν ευνοεί την άνεση στους γεμάτους ανωμαλίες και λακκούβες δρόμους, που ενδεχομένως να αναζητήσει ένας πιο "συντηρητικός" οδηγός. Κατά την κίνηση στις ευθείες, το Astra Sedan παρουσιάζει καλή σταθερότητα, όμως σε εγκάρσιες ανωμαλίες παρατηρούνται ορισμένες αναπηδήσεις από τον πίσω άξονα, οι οποίες ουσιαστικά δεν επηρεάζουν την κατευθυντικότητά του. Περνώντας σε μια επαρχιακή διαδρομή με στροφές, το αμάξωμά του εμφανίζει λογικές κλίσεις, ενώ σε πιο πιεσμένους ρυθμούς έχει την τάση ν' ανοίγει την πορεία με αρκετό γκάζι και να κλείνει το πίσω μέρος του προοδευτικά, με ελαφρύ άφημα του δεξιού πεντάλ. Βέβαια, το ESP αναλαμβάνει ακαριαία δράση, μόλις αντιληφθεί πιθανή τάση αποσταθεροποίησης. Οδηγικά, το μικρομεσαίο 4θυρο Opel στερείται αίσθησης από το ελαφρύ τιμόνι, καθώς και από το σκληρό επιλογέα των ταχυτήτων, ωστόσο τα φρένα έχουν θετική αίσθηση και πολύ καλή αποτελεσματικότητα (100-0 χλμ./ώρα σε 37,6 μ.).