Διαβάστηκε από 26774αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/2/2008
Ιαπωνικής προέλευσης, αλλά μέτριες επιδόσεις
Δύσκολο το έργο του κινητήρα να κινήσει τα κιλά του αμαξώματος, κάτι που φαίνεται από τις επιδόσεις. Παράλληλα έχει και τραχιά λειτουργία.
O κινητήρας που βρίσκεται κάτω από το καπό του CEO είναι της Mitsubishi και έχει χωρητικότητα 2,4 λίτρων. Η Mitsubishi, άλλωστε, "σιγοντάρει" το εγχείρημα των Κινέζων, τροφοδοτώντας τους με σχεδόν όλα τα μηχανικά μέρη (πλαίσιο από L200, τετρακίνηση, κιβώτιο κλπ). Ο κινητήρας αυτός συναντάται και στο Landwind, ωστόσο η ιπποδύναμή του φτάνει στους 147 ίππους στο CEO, έναντι των 125 του Landwind. Η λειτουργία του ικανοποιεί με τη γραμμικότητά του, ωστόσο το βάρος του αμαξώματος, σε συνδυασμό με την αραιή κλιμάκωση του 5τάχυτου κιβωτίου, καθιστά μη ανταγωνιστικές τις επιδόσεις. Η λειτουργία του είναι τραχιά. Η κατανάλωσή του (8,29 λτ./100 χλμ) είναι πιστοποιημένη από το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών, όπως και οι ρύποι του από το τμήμα ελέγχου καυσαερίων.