Διαβάστηκε από 17637αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:12/2/2008
Βασικά στοιχεία του χαρακτήρα του Peugeot 308 είναι η άνεση και η ασφαλής οδική συμπεριφορά
Ο 1.400άρης κινητήρας των 95 ίππων, τοποθετημένος στη βάση της γκάμας του 308, συνοδεύει τις πιο
προσιτές εκδόσεις του νέου μικρομεσαίου Peugeot. Πόσο, όμως, ταιριάζει στο 308 αυτός ο κινητήρας;
Το 307 έθεσε ψηλά τον πήχη για λογαριασμό της Peugeot στη μικρομεσαία κατηγορία. Με αυτό το δεδομένο, ο διάδοχός του, δηλαδή το 308, έπρεπε να συνοδεύεται από κάποια ισχυρά ατού, προκειμένου να ενισχύσει ακόμη περισσότερο τη θέση της γαλλικής φίρμας στην απαιτητική αυτή κατηγορία. Ένα από αυτά τα "δυνατά χαρτιά", λοιπόν, για το 308 είναι οι τρεις νέοι κινητήρες με την κωδική ονομασία "EP", οι οποίοι προήλθαν από συνεργασία με την BMW. O 1.400άρης με τους 95 δυναμομετρημένους ίππους της δοκιμής μας μπορεί να μην φέρνει νέα δεδομένα με την απόδοσή του, προσδίδει όμως πολύ καλές επιδόσεις για την κατηγορία και είναι τεχνολογικά προηγμένος αρκετά, ώστε να καθιστά ελκυστικές τις προσιτές εκδόσεις του 308 στα μάτια όσων δε νοιάζονται για κορυφαίες επιδόσεις, αλλά αναζητούν ένα σύγχρονο μικρομεσαίο, με τα πλεονεκτήματα που χαρακτηρίζουν παραδοσιακά τα μοντέλα της Peugeot. Υπενθυμίζουμε, ότι οι άλλοι δύο κινητήρες της "οικογένειας EP" είναι 1,6 λίτρων με ισχύ 120 (ατμοσφαιρικός) και 150 ίππων (με τούρμπο).
Aπό 14.700 ευρώ
Οι τιμές του νέου Peugeot 308 με το 1.400άρη κινητήρα των 95 ίππων ξεκινούν από τα 14.700 ευρώ. Πρόκειται για την 3θυρη έκδοση Confort, που στον τομέα του εξοπλισμού περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, 6 αερόσακους, ABS, υπολογιστή ταξιδίου, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέφτες, κεντρικό κλείδωμα και διαιρούμενο πίσω κάθισμα. Με air condition και ράδιο CD, η ίδια έκδοση κοστίζει 15.800 ευρώ, ενώ το 5θυρο 308 1,4 μπορεί να αποκτηθεί με 15.300 ευρώ.
Εμφάνιση
Πιο δυναμικό σχεδιαστικά από το 307, το Peugeot 308 μαρτυρά αμέσως τη γαλλική του καταγωγή, ενώ οι εκδόσεις με το 1.400άρη κινητήρα δε διαφέρουν αισθητικά ουσιαστικά σε τίποτα, σε σχέση με τις υπόλοιπες στην γκάμα του μικρομεσαίου μοντέλου. Στο εμπρόσθιο άκρο ξεχωρίζουν τα πολύ μεγάλα φωτιστικά σώματα, ανάμεσα στα οποία φιλοξενείται η άκρη του καπό σε έντονο σχήμα V. Κάτω από αυτόν το σχηματισμό και ανάμεσα στους κάθετα τοποθετημένους προβολείς ομίχλης, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στη μεγάλη εισαγωγή αέρα. Το πίσω άκρο διακρίνεται για την περισσότερο πειθαρχημένη σχεδίαση, με τα φωτιστικά σώματα σε έντονο κόκκινο χρώμα να αποσπούν αμέσως την προσοχή. Όλα αυτά διαμορφώνουν ένα σύγχρονο αμάξωμα με μοντέρνα και ελκυστική αισθητική, όπως άλλωστε αρμόζει σε ένα ολόφρεσκο γαλλικό μοντέλο.
Συν & Πλην (+): ¶νεση, ποιότητα υλικών, ασφαλής οδική συμπεριφορά
(-): Αίσθηση επιλογέα, χώροι για τα γόνατα των πίσω επιβατών