ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  12/2/2008
TEST
Ο ήρεμος λέοντας...
Κινητήρας - Επιδόσεις
Διαβάστηκε από 17637 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:12/2/2008
Το 1.400άρι μοτέρ με τους 95 ίππους κινεί σε ικανοποιητικούς ρυθμούς το Peugeot 308.
Με την κωδική ονομασία "EP3", o 1.400άρης κινητήρας του 308 απέδωσε στο δυναμόμετρο 95 ίππους, όσους ακριβώς ανακοινώνει και η Peugeot. H ικανοποιητική ροπή των 127 Nm αποδίδεται στις 4.210 σ.α.λ. Συνολικά η λειτουργία του είναι αρμονική, ενώ διαθέτει και αξιοσημείωτη ελαστικότητα σε όλο το φάσμα περιστροφής του. Όσο για τις επιδόσεις, με δεδομένο ότι δε φτιάχτηκε για να βάζει "φωτιά στο δρόμο" τόσο στην επιτάχυνση 0 - 100 χλμ./ώρα (12,8 δλ.) όσο και στις ρεπρίζ εν κινήσει, τοποθετείται πολύ κοντά στο άνω άκρο της κατηγορίας. Συνολικά, το εν λόγω μηχανικό σύνολο κρίνεται επαρκές για το 308, αφού κινεί ικανοποιητικά το αμάξωμα των 1.297 κιλών, που διαθέτει το μικρομεσαίο Peugeot.
Με διπλό VVT και σύστημα ανύψωσης βαλβίδων
Όπως και ο ατμοσφαιρικός 1.600άρης με τους 120 ίππους, έτσι και ο "EP3" εφοδιάζεται με τα πλέον σύγχρονα τεχνολογικά στοιχεία, που αφορούν στη λειτουργία ενός βενζινοκινητήρα. Πιο συγκεκριμένα, διαθέτει σύστημα συνεχούς μεταβλητής γεωμετρίας (VVT) τόσο στον εκκεντροφόρο εισαγωγής, όσο και στον εκκεντροφόρο εξαγωγής. Τα δύο αυτά συστήματα των εκκεντροφόρων συνδυάζονται μάλιστα με το σύστημα μεταβλητής ανύψωσης των βαλβίδων εισαγωγής, εφαρμογή που προκύπτει από την τεχνολογία Valvetronic της BMW. To "hi - tech" αυτό πακέτο επιτρέπει, σύμφωνα με την ίδια την Peugeot, τη βελτίωση της θερμοδυναμικής απόδοσης του κινητήρα, άρα και -κατά προέκταση- τον περιορισμό της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2).

 
 Peugeot 308 5d 1,4 95 ps
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας - Επιδόσεις
Εσωτερικό - Χώροι
Oδική συμπεριφορά