Διαβάστηκε από 5883αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/2/2008
Το αμάξωμα του νέου Hyundai i10 διαθέτει «συμπαθητική» σχεδίαση, η οποία γίνεται άμεσα αποδεκτή -ειδικά από το νεανικό κοινό της κατηγορίας.
Ο μικρότερος εκπρόσωπος της νέας γενιάς μοντέλων της Hyundai έρχεται για ν' αναβαθμίσει σε όλα τα επίπεδα την παρουσία της εταιρείας στα αυτοκίνητα πόλης. Το i10 αποτελεί έναν ακόμη άξιο συνεχιστή του νέου οράματος της Hyundai, το οποίο, όπως φαίνεται, έχει να μας δώσει πολλά αξιόλογα μοντέλα.
Το αμάξωμα του νέου Hyundai i10 διαθέτει "συμπαθητική" σχεδίαση, η οποία γίνεται άμεσα αποδεκτή -ειδικά από το νεανικό κοινό της κατηγορίας.
Το Hyundai i30 ήταν το πρώτο, ιδιαίτερα ενθαρρυντικό δείγμα της νέας, πιο ποιοτικής και πιο εμπνευσμένης εποχής, στην οποία έχει μπει η Hyundai. Το αυτοκίνητο ενδυνάμωσε την παρουσία της εταιρείας στη μικρομεσαία κατηγορία, καταφέρνοντας να αποτελεί έναν τουλάχιστον ισάξιο αντίπαλο του εδραιωμένου ευρωπαϊκού και ιαπωνικού ανταγωνισμού. Η νέα αυτή εποχή, όμως, συνεχίζεται με την παρουσίαση του Hyundai i10, δηλαδή του νέου μίνι της κορεάτικης φίρμας, το οποίο έρχεται σημαντικά αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς, σε σχέση με το best-seller (στη χώρα μας) Atos Prime που αντικαθιστά. Το αυτοκίνητο είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε σε μια καλά επιλεγμένη και απαιτητική διαδρομή γύρω και μέσα στην πόλη του Παλέρμο της Σικελίας, απ' όπου σας μεταφέρουμε τις πρώτες μας εντυπώσεις.
Νεανική και
όμορφη σχεδίαση
Η πρώτη εμφανής αλλαγή αφορά στην εξωτερική εμφάνιση του νέου i10, εκεί όπου η Hyundai χρειαζόταν ένα πιο "φρέσκο" design. Αυτό επιτεύχθηκε μέσω της χρησιμοποίησης γνωστών σχεδιαστικών λεπτομερειών, οι οποίες προέρχονται από τη νέα σχεδιαστική τάση των αυτοκινήτων της εταιρείας, που πρώτο μας παρουσίασε το i30 (π.χ. κοινή μάσκα), αλλά και, φυσικά, μέσω της προσθήκης αρκετών νεανικών - δυναμικών στοιχείων, όπως τα όμορφα μεγάλα εμπρός και πίσω φωτιστικά, αλλά και ο ευμεγέθης εμπρόσθιος αεραγωγός. Από την άλλη, η Hyundai, κρατώντας το ίδιο μήκος με αυτό του Atos Prime και αυξάνοντας το πλάτος του αμαξώματος (+70 χλστ.), διατήρησε την ίδια οπτική αίσθηση ενός ευρύχωρου μίνι αυτοκινήτου που έδινε και το απελθόν μοντέλο, τη στιγμή που η μείωση του ύψους του αμαξώματος κατά 30 χλστ. δίνει μια πιο συμπαγή αίσθηση στο όλο σχήμα. Σημειώστε εδώ, ότι από πλευράς διαστάσεων, το i10 διαθέτει και πάλι το μεγαλύτερο μήκος στην κατηγορία, αλλά και ένα από τα μεγαλύτερα μεταξόνια και ύψη αμαξώματος, με άμεσο αντίκτυπο στην πολύ καλή εσωτερική του ευρυχωρία.
Με τιμή κάτω από
τα 9.000 ευρώ
Δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές οι τιμές του νέου Hyundai i10, σύμφωνα όμως με τις πληροφορίες από τους ανθρώπους της ελληνικής αντιπροσωπείας, το αυτοκίνητο γίνονται προσπάθειες να ξεκινά λίγο πιο κάτω από τα 9.000 ευρώ. Ο εξοπλισμός θα είναι πλήρης από τη βασική έκδοση και σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία, αυτός θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων air condition, ABS με EBD, ηλεκτρικό τιμόνι, κεντρικό κλείδωμα και εργοστασιακό ράδιο-cd με mp3 και 6 ηχεία.
Σε σχέση με το Atos Prime, το i10…
… έχει το ίδιο μήκος των 3,565 μ.
… είναι πιο πλατύ κατά 70 χλστ. (1,595 μ.)
… είναι πιο κοντό σε ύψος κατά 30 χλστ. (1,54 μ.)
… έχει το ίδιο μεταξόνιο των 2,38 μ.
… προσφέρει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών κατά 14 λτ. (225 λτ.)
Info
Μετά το i10, σειρά παίρνει στις παρουσιάσεις της νέας γενιάς μοντέλων της Hyundai το νέο μικρό (Segment B), που θα αντικαταστήσει το Getz.
Το αυτοκίνητο θα ονομάζεται "i20",
ακολουθώντας φυσικά τη νέα ονοματολογία των μοντέλων της εταιρείας και αναμένεται να λανσαριστεί στη χώρα μας τον Οκτώβριο.