Διαβάστηκε από 5883αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/2/2008
Σημαντική βελτίωση με οφέλη στην ενεργητική ασφάλεια και άνεση
Το νέο i10 στηρίζεται πάνω σε μια εντελώς νέα πλατφόρμα της Hyundai, η αρχιτεκτονική των αναρτήσεων της οποίας αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω (άκαμπτο άξονα στο Atos Prime). Σε συνδυασμό με τα πλατύτερα μετατρόχια, αλλά και τα μεγαλύτερα ελαστικά σε τροχούς 14 ιντσών, που φορούσαν τα αυτοκίνητα που οδηγήσαμε, το i10 εμφανίζεται πολύ πιο σίγουρο και σταθερό στο δρόμο, προσεγγίζοντας σε αίσθηση ακόμη και τις καλύτερες ευρωπαϊκές προτάσεις. Όπως μάλιστα μας έδειξε το αυτοκίνητο κατά την κίνησή μας στους πολύβουους δρόμους του Παλέρμο, το βασικό στοιχείο είναι, ότι πλέον ο οδηγός αισθάνεται πολύ πιο σίγουρος σε σχέση με το παρελθόν, ενώ παράλληλα το τιμόνι προσφέρει πολύ καλή αίσθηση και πληροφόρηση.
Στον αυτοκινητόδρομο, το i10 έδειξε πολύ μικρή ευπάθεια σε πλευρικούς ανέμους, ενώ εντύπωση προκάλεσαν ο σχεδόν ανεπαίσθητος αεροδυναμικός θόρυβος, απόρροια της καλής αεροδυναμικής αντίστασης του αμαξώματος (αεροδυναμικός συντελεστής cd: 0,32). Στον τομέα της άνεσης, οι πρώτες εντυπώσεις μας ήταν επίσης πολύ καλές, αφού οι ανωμαλίες φιλτράρονταν αρκετά αποτελεσματικά από την ανάρτηση, ενώ και οι κλίσεις του αμαξώματος σε στροφές ήταν μεν υπαρκτές, αλλά σημαντικά μικρότερες από το παρελθόν. Ειδική μνεία θα πρέπει να κάνουμε, τέλος, και στα φρένα, με δίσκους εμπρός-πίσω, ενώ ξεχωριστό στοιχείο του i10 αποτελεί και το προαιρετικό ESP.
Το Hyundai i10 κινείται με χαρακτηριστική ευκολία τόσο εντός πόλεως, όσο και στον αυτοκινητόδρομο, όντας αρκετά σταθερό παρά τις μικρές του διαστάσεις.
Σε πολύ καλά επίπεδα έδειξε να βρίσκεται και η άνεση που προσφέρει το i10, αφού δεν παρατηρήθηκαν κάποιες ενοχλητικές αντιδράσεις της ανάρτησης κατά το πέρασμα ανωμαλιών.