ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/4/2008
Πρώτη επαφή
SUVολαγνεία!
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 3650 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/4/2008
Αναβαθμισμένο σε άνεση και με πολύ καλή οδική συμπεριφορά
Η νέα γενιά του Subaru Forester βασίζεται μηχανικά στο Impreza και, σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, διαθέτει νέα πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση με διπλά ψαλίδια, αλλά και βελτιωμένη εμπρόσθια ανάρτηση, που διατηρεί φυσικά τα γόνατα ΜακΦέρσον. Επιπλέον, οι μηχανικοί της Subaru τοποθέτησαν χαμηλότερα στο αμάξωμα τον κινητήρα, έτσι ώστε να χαμηλώσουν το κέντρο βάρους του οχήματος και αυτό, παρ' ότι το αμάξωμα του νέου Forester έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, φτάνοντας στα 215 χλστ. στις 2λιτρες εκδόσεις (+10 χλστ.). Στις κλειστές διαδρομές, όπου κινηθήκαμε κατά τη διάρκεια της πανευρωπαϊκής παρουσίασης του νέου Forester στη Χαλκιδική, το αυτοκίνητο επέδειξε υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και αυτό παρά τις αυξημένες κλίσεις του αμαξώματος. Η μόνιμη τετρακίνηση, σε συνδυασμό με τα διευρυμένα μετατρόχια, αλλά και το χαμηλότερα τοποθετημένο κινητήρα, κρατά ακόμη και υπό πίεση το αυτοκίνητο στο δρόμο, ενώ στις πιο δύσκολες καταστάσεις, επεμβαίνει το στάνταρ σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (VDC). Στον τομέα της άνεσης, η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης έδειξε να φιλτράρει εξαιρετικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ ακόμη και στο μικρό εκτός δρόμου κομμάτι όπου κινηθήκαμε, η απορροφητικότητά της ήταν πολύ καλή. Σε γενικές λοιπόν γραμμές, το νέο Forester διακρίνεται για την πρόσφυση και τη σταθερότητα που προσφέρει, χωρίς να είναι σκληρό και να μεταφέρει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος στους επιβάτες του.
Σύστημα τετρακίνησης
Το νέο Forester ενσωματώνει τη μόνιμη τετρακίνηση Symmetrical AWD της Subaru. Το σύστημα χρησιμοποιεί ένα κεντρικό διαφορικό για τη μετάδοση της ροπής στους τέσσερις τροχούς σε ποσοστό 50:50 μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα, ενώ παράλληλα ένα μπλοκέ διαφορικό LSD στον πίσω άξονα φροντίζει ώστε να καταστέλλεται η διαφορά στην ταχύτητα μεταξύ των δύο αξόνων. Από εκεί και πέρα, το Forester δίνει και τη δυνατότητα για "κοντές" σχέσεις, μέσω του ειδικού μοχλού στην κεντρική κονσόλα (φωτό). Τέλος, όλα τα μοντέλα με μηχανικό κιβώτιο εξοπλίζονται και με το σύστημα Hill start assist, το οποίο, κατά την εκκίνηση σε ανηφόρα, επενεργεί στα φρένα για ένα δλ., έτσι ώστε να μην κυλήσει το αυτοκίνητο στιγμιαία προς τα πίσω.
Αρκετά σταθερό και με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης έδειξε το νέο Forester. Εάν ο οδηγός δε «φοβηθεί» κάποιες κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές, μπορεί να κινηθεί αρκετά γρήγορα.

Εκτός δρόμου, το νέο Subaru Forester είναι αρκετά ικανό, αφού η μεγάλη απόσταση από το έδαφος και η πολύ καλή λειτουργία της τετρακίνησης δεν περιορίζουν τις δυνατότητες του οχήματος.

 
 Νέο Subaru Forester
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Κινητήρας