ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/4/2008
Πρώτη επαφή
SUVολαγνεία!
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 3650 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/4/2008
Πιο οικονομικός, με σχετικά καλή απόδοση
Γνώριμός μας ο 2λιτρος boxer με την κωδική ονομασία "EJ20" του Forester, προσφέρει πλέον βελτιωμένη απόδοση της ροπής και χαμηλότερη κατανάλωση.
Ο γνωστός 4κύλινδρος boxer των 2,0 λίτρων της Subaru κάνει και πάλι την παρουσία του κάτω από το καπό της νέας γενιάς Forester, με μικρές βελτιώσεις, που στόχο έχουν τη βελτίωση της ροπής στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, αλλά και τη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων. Οι τεχνικοί, λοιπόν, της Subaru προχώρησαν σε ανασχεδιασμό της κεφαλής των κυλίνδρων για αποτελεσματικότερη καύση, ενώ παράλληλα έχει μικρύνει σε διάμετρο και έχει μεγαλώσει σε μήκος η πολλαπλή εισαγωγής. Από πλευράς ισχύος, αυτή, όπως και στην περίπτωση του Impreza που "φορά" το ίδιο μοτέρ, μειώθηκε στους 150 ίππους (από 158), η ροπή όμως αυξήθηκε, φτάνοντας στα 196 Nm στις 3.200 σ.α.λ. (από 190). Στο δρόμο, η απόδοση του κινητήρα είναι συνολικά ικανοποιητική, ενώ το μακρύ σε κλιμάκωση 5άρι μηχανικό κιβώτιο θα απαιτήσει κατέβασμα σχέσεως για το προσπέρασμα σε υψηλότερες ταχύτητες. Η κατανάλωση έδειξε πάντως να βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα για τον τύπο του οχήματος. Επίσης, να σημειώσουμε ότι και σε αυτή τη γενιά Forester θα υπάρχει και η ισχυρότερη έκδοση με το 2,5λιτρο Turbo κινητήρα των 230 ίππων, η οποία προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις (π.χ. 0-100 χλμ./ώρα σε 7,1 δλ.).

 
 Νέο Subaru Forester
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Κινητήρας