Διαβάστηκε από 5735αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/4/2008
Στη χώρα μας στα τέλη Αυγούστου
Στην αυτοκίνηση το νέο "αναβολικό" προέκυψε από γερμανικό εργαστήριο, παρασκευάζεται στις Η.Π.Α.
και υπόσχεται ατέλειωτες στιγμές οδηγικής, αλλά και -γιατί όχι- οπτικής ευχαρίστησης. BMW X6,
κύριοι, και όποιος αντέξει!
Η νέα BMW X6 δεν είναι απλά ένα αυτοκίνητο το οποίο αποτελεί μια πιο σπορ εκδοχή της X5, στην οποία άλλωστε στηρίζεται. Είναι ένα ξεχωριστό μοντέλο, που ανοίγει νέες προοπτικές για την εταιρεία, είναι ένα Sports Activity Coupe, όπως το ονομάζει, αλλά κυρίως είναι ένα σχεδιαστικό κομψοτέχνημα. Εκτός όμως από τον αισθητικό τομέα, η νέα BMW αποδεικνύεται ένα κορυφαίο οδηγικά μοντέλο, με αρκετές εκτός δρόμου ικανότητες, κορυφαία ποιότητα, αλλά και νέες τεχνολογίες -ξεχωρίζει η διανομή ξεχωριστής ροπής σε κάθε τροχό. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά.
Μαγνητίζει…
Αισθητικά, η BMW X6 είναι ό,τι πιο δυναμικό μπορείτε να βρείτε στην κατηγορία των SUV, αλλά συνάμα και ένα από τα πιο επιβλητικά σχήματα τετράτροχων οχημάτων. Το αμάξωμά της παραπέμπει σε "σφαίρα" με τη χυτή γραμμή οροφής, τα μικρά παράθυρα δημιουργούν ένα επιπλέον μυστήριο, το κοφτό πίσω μέρος αναδεικνύει τη δυναμική σχεδίαση της X6. Με δύο εξατμίσεις, αεροτομή, υπερυψωμένα πίσω φώτα, μυώδη μάσκα, που θυμίζει τα ρουθούνια ενός αρπακτικού, και νεύρα στα πλαϊνά της μέρη, η BMW πλασάρει ένα καινοτόμο στιλ στην κατηγορία των εκτός δρόμου αυτοκινήτων. Ο στόχος να έχει τη χάρη ενός 4πορτου κουπέ έχει επιτευχθεί απόλυτα και συνδυάζεται με τον καλύτερο τρόπο με τους μεγάλους θόλους για τα ελαστικά. Επιπλέον, με σχεδόν δύο μέτρα πλάτος (1.983 χιλιοστά), δείχνει τόσο ογκώδης, όσο και κομψή ταυτόχρονα, ενώ χάρη στους 407 ίππους, που "καλπάζουν" κάτω από το καπό της, η κορυφαία έκδοση X6 50i κάνει τα πάντα να φαίνονται απλά. Κάπως έτσι η BMW έφτασε στο αποτέλεσμα να δημιουργήσει το -όπως η ίδια ονομάζει- πρώτο Sports Activity Coupe της.
Οι δύο εξατμίσεις, η αεροτομή, τα ψηλά τοποθετημένα φανάρια και η “κοφτή” πλάτη, δημιουργούν ένα εξίσου μυώδες και δυναμικό πίσω τμήμα, με το εμπρόσθιο.