Διαβάστηκε από 5735αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/4/2008
Ισοπεδωτική!
Η BMW X6 μπορεί να στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στην Χ5, στο δρόμο όμως καταφέρνει να είναι ακόμη πιο ασφαλής και κυρίως σίγουρη, δίδοντας κορυφαία αίσθηση στον οδηγό της. Χάρη στη μόνιμη τετρακίνηση ΧDrive και στο νέο ολοκληρωμένο σύστημα ελέγχου ευστάθειας (Dynamic Performance Control), η X6 ανταποκρίνεται με ευκολία σε οποιαδήποτε κατάσταση του δρόμου κι αυτό, παρά το βάρος της που φτάνει στους 2,2 τόνους. Η δυνατότητα μετατόπισης της αναγκαίας ροπής, όχι μόνο μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα, αλλά και ξεχωριστά, ανάμεσα στους δύο πίσω τροχούς, βοηθούν την Χ6 να έχει κορυφαία πρόσφυση στις στροφές και εκπληκτική σταθερότητα στην πλευρική επιτάχυνση. Η BMW ξεχωρίζει για την ουδέτερη οδική συμπεριφορά της, ακόμη και στις παρατεταμένες στροφές της πίστας και όχι μόνο στις στενές κλίσεις του σλάλομ. Αυτό, βέβαια, δε σημαίνει σε καμιά περίπτωση ότι χάνει την "παιχνιδιάρικη" οδική συμπεριφορά και την ελευθερία να "χορέψει" το πίσω μέρος του αμαξώματος. Είναι ξεκάθαρο, ότι όλες αυτές οι ιδιότητες έχουν δεθεί άρρηκτα με τα πολύ καλά ελαστικά της Michelin, που διέθετε το αυτοκίνητο που οδηγήσαμε στις ΗΠΑ. Το ίδιο καλά αντέδρασε η X6 και σε δύσκολα οδοστρώματα, στις "βόλτες" που κάναμε εκτός της πίστας, αποδεικνύοντας τις δυνατότητες που έχει ως SUV. Γενικά λοιπόν, η X6 μας άφησε άριστες εντυπώσεις κατά την οδήγησή μας, όμως βρήκαμε και 2 αρνητικά στοιχεία. Το πρώτο έχει να κάνει με το πεντάλ του γκαζιού, το οποίο στην αρχή δείχνει κάπως βαρύ και μειώνει την οδηγική ευχαρίστηση, ενώ το δεύτερο αφορά στην περιορισμένη ορατότητα στο πίσω μέρος, αφού το τζάμι και οι μεγάλες κολόνες στήριξης την περιορίζουν.
Τη χάρη και την αίσθηση ενός κουπέ και τις εκτός δρόμου δυνατότητες ενός SUV συνδυάζει η BMW Χ6, παρά τις μεγάλες της διαστάσεις και, κυρίως, το βάρος.