ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  22/4/2008
TEST
Μύθος και πραγματικότητα
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 10534 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/4/2008
Ευχάριστο σε κάθε περίπτωση
Αίσθηση σιγουριάς και -παρά τη σφιχτή ανάρτηση στην έκδοση της δοκιμής- καλά επίπεδα άνεσης προσφέρει το νέο Α3 Cabriolet, ευχαριστώντας κατά την κίνησή του.
Το "ανοιχτό" Α3 δεν εφαρμόζει διαφορετική δομή αναρτήσεων σε σχέση με τις κλειστές εκδόσεις, με τον άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω ν' αποτελεί για άλλη μια φορά τον κύριο υπεύθυνο της σταθερότητας και της ουδετερότητάς του. Στην έκδοση Ambition, που διαθέτει πιο σφιχτή ανάρτηση. Eπιπλεόν, (χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 15 χλστ.), τα επίπεδα άνεσης είναι καλά, ενώ η πολύ καλή δουλειά που έχει γίνει στο πλαίσιο, φαίνεται σε κάθε πέρασμα από ανωμαλία. Στο δρόμο, λοιπόν, το Α3 Cabriolet είναι εξαιρετικά σταθερό και προσφέρει άνεση και πολύ καλή αίσθηση στον οδηγό του, ενώ οι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι περιορισμένοι για τα χαρακτηριστικά του (υφασμάτινη οροφή). Στις στροφές, κινητήρας - πλαίσιο και ανάρτηση συνεργάζονται άψογα και ορίζουν πολύ υψηλά επίπεδα πρόσφυσης, δίδοντας παράλληλα στον οδηγό την αίσθηση της ασφάλειας, ακόμη και σε εξαιρετικά γρήγορη κίνηση.
Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια (εμπρός) και πολλαπλών συνδέσμων άξονα (πίσω).
Ακόμη και με το ESP απενεργοποιημένο, ο οδηγός θα πρέπει να υπερβάλλει για να σπάσει τα όρια της πρόσφυσης. Ακόμη και έτσι, το άμεσο τιμόνι με την ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση του επιτρέπει την εύκολη διόρθωση.

Οι δομικές ενισχύσεις στο πλαίσιο επενεργούν θετικά (εκτός από την ασφάλεια) σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς.

 
 Αudi A3 Cabriolet 1,8 TFSI
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Κινητήρας - Επιδόσεις